Też miałem ten problem, rdzawy pęcherz u dołu przy wlewie paliwa. Zdarłem wierzchnią warstwę rdzy i potem potraktowałem to środkiem odrdzewiającym. Na końcu trochę podkładu hammerite i pomalowałem lakierem zaprawkowym. Dziwie się że niektórzy dają coś takiego do malowania w ASO. Tego miejsca nie widać więc nawet jak coś nie będzie idealnie to nikt tego nie zobaczy. Przy okazji usuwania tej rdzy znalazłem jej przyczynę. Powoduje to haczyk który jest u dołu klapki wlewu paliwa. Ten haczyk na który można zawiesić korek podczas tankowania. Jeżeli klapka wlewu jest źle spasowana to haczyk ociera od dno wlewu i uszkadza w tym miejscu lakier. Po paru latach i wielu tankowaniach to miejsce zaczyna rdzewieć. Więc to nie jest wina słabych blach tylko złego montażu klapki lub nawet błędu projektowego bo ten haczyk mógłby być inaczej umieszczony.