jak czytalem temat Lukaszab z alfaclubu ktory robil teraz zamiane w 156, to trzeba miec jeszcze polos od 3.0 jezeli chce sie zostawic chlodnice oleju od 3.0, alternator tez ma inaczej mocowania, ogolnie nie jest taki plug & play jak wszyscy mowia
jak czytalem temat Lukaszab z alfaclubu ktory robil teraz zamiane w 156, to trzeba miec jeszcze polos od 3.0 jezeli chce sie zostawic chlodnice oleju od 3.0, alternator tez ma inaczej mocowania, ogolnie nie jest taki plug & play jak wszyscy mowia
No to ja mam dla Was kompromis - 166 FL 2.0TS fabrycznie zrobiony na 125kW ;-)
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
szerszeń poczytaj ze 2-3 strony wstecz. Koledzy nie szanują silnika TS.![]()
[C
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
co to za kompromis jak nie ma dźwięku fałki.....
nie słyszałeś TS powyżej 6500 obr. nie ma silnika r4 który tak brzmi
Długo jeszcze będziecie tak przeciągać? Nie ma sensu kolejnych kilku stron maglować o tym samym, mało istotnym. Zaraz będziecie się kłócić który kolor lepszy.
Dokładnie
- - - Updated - - -
To TS'a trzeba aż tak kręcić, żeby jechałTo już wiem czemu tyle palą
![]()
A na poważnie to chyba sobie jaja robisz, że wyskakujesz z czymś takim jak dźwięk 4 cylindrowego silnika rzędowego. Ty masz dźwięk układu wydechowego a nie dźwięk silnika. Gruźlik 2.4 przy pięciu garach ma fajniejszy dźwięk.
- - - Updated - - -
Szczerze to się chociaż temat rozhulał, bo tak cisza była. Wiem, że to nie ma sensu bo i tak każdy będzie chwalił swojeNagle nikt z nas nie sprzeda V6 i nie kupi TS'a i odwrotnie też nie będzie.