Strona 53 z 186 PierwszyPierwszy ... 3434445464748495051525354555657585960616263103153 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 521 do 530 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #521
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Wygląda że u ciebie zmiana jest już wykonana przez producenta: CANL i H przez rezystor i kondensator do masy.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #522
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Ale i tak nie łączy z innymi modułami, tylko z ECU

  3. #523
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    I tak nie jest źle. Mój nowy nabytek ELM327 Bluetooth w ogóle nie łączy się nawet z silnikiem! Za to w innych markach śmiga znakomicie, sprawdzałem m.in. w A4 oraz C5.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #524
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Ciekawe co powie viaken... kurcze ale zerwałem plombe przecież :/

    Jaki polecicie elm327 żeby działał na 100%?

  5. #525
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    a to ten ich polski elm jest? Jak ich produkcja to bardzo kiepska
    Ja kupiłem od tego gościa na allegro co sprzedaje licencje do MES'a. Przerabiają też przed wysyłką jak ktoś chce (doczytałem później i też zerwalem plomby )

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #526
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Kupiłem jakis najtanszy za 36zł z allegro, zobaczymy

  7. #527
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    W przypadku najnowszego ELMa na STN w ustawieniach FES wybieramy OBDLink, a nie ELM i nie trzeba niczego wylutowywać.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  8. #528
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Ja kupiłem od tego gościa na allegro co sprzedaje licencje do MES'a. Przerabiają też przed wysyłką jak ktoś chce (doczytałem później i też zerwalem plomby )
    Ja też. Potem przez telefon dowiedziałem się, że akurat tego modelu (mały, biały, Vgate) nie mogą przerobić, bo obudowa jest zgrzewana (nie napisali o tym na aukcji, co jest moim zdaniem nieuczciwe). Ale obiecali wymienić na inny model, który odpowiednio dostosują pod grupę Fiat.
    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    W przypadku najnowszego ELMa na STN w ustawieniach FES wybieramy OBDLink, a nie ELM i nie trzeba niczego wylutowywać.
    Akurat tego nie próbowałem. MES automatycznie wykrył ten interfejs jako KKL, ale i tak nie chciał się łączyć.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #529
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Akurat tego nie próbowałem. MES automatycznie wykrył ten interfejs jako KKL, ale i tak nie chciał się łączyć.
    Ta uwaga dotyczy ELM, a nie KKL.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  10. #530
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Ta uwaga dotyczy ELM, a nie KKL.
    Wiem, pisałem właśnie o ELM Bluetooth, jaki ostatnio nabyłem.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory