147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Proszę bardzo![]()
Zrobiłem sobie mozna powiedzieć taką miksturkę czyli lakier bezbarwny do niego dolałem kilka kropel czerwonej bazy i natrysnąłem całe lampy. Mozna też kupić do tego odpowiedni spray do lamp w lakierniczym. Efekt super, zero wypłowiałego klosza, kierunki świecą na pomarańczowo lampy nie są ciemne. Jedyny minus to, że wsteczne trochę na różowo świecą. Ja akurat chciałem dodać koloru do lamp ale myślę, że jakby to zrobic samym bezbarwnym efekt będzie super bo wypłowiałe dostanie blasku a reszta pozostanie bez zmian.
wygląda to tak
- - - Updated - - -
a tak było przed, auto uje..ne ale lampy w miare widać
![]()
Podobny efekt byłby zapewne po oklejeniu folią czerwoną do lamp, ok na zdjęciu wygląda nieźle ale z przejściem przeglądu może być problem, różowy wsteczny ?sexy
Taki sam kolor jak moja![]()
Jak dla mnie to lakier lepiej odświeży wypłowiały plastik.
Ja nie miałem żadnego problemu. Całość wygląda tak, że mało kto w ogole zwróci uwagę, że coś było dłubane, chyba że jeździsz na przegląd do wyjątkowych formalistów. Ale jak mówiłem z samym bezbarwnym lampy będą poprostu jak nówki![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Znaczy się że co normalnie bezbarwnym? Takim do plastików? Czy zwykłym? A coś szlifnąć?
Ja matowałem całe lampy na mokro wodnym papierem 2000 i na to najpierw plastyfikator, żeby lakier się ładnie trzymał i potem zwykły bezbarwny czyli klar. Oczywiście jak pisałem dolałem do klaru kilka kropel czerwonej bazy ale można samym klarem. Po całej operacji można zrobić polerke lamp. Ja nie robiłem bo dobrze wygląda bez.
Ostatnio edytowane przez dawidmk7 ; 24-01-2014 o 06:48
Czy ktoś wie, jak rozebrać tylne lampy bez ich uszkodzenia?
Tapnięte z SM-N9005
A oto moja wizja, LEDów w 166, na razie w wersji betakwestia dopracowania...
https://www.youtube.com/watch?v=m1GN...e_gdata_player
https://www.youtube.com/watch?v=jXsP...e_gdata_player
Prezentuje się ciekawie
Wysłane z mojego GT-N7100