Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Temat: Alfa Romeo 146 1.6 boxer - regeneracja silnika

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    jakbyś pompy oleju szukał : http://allegro.pl/alfa-romeo-145-box...839745111.html wisi to ogłoszenie trochę, kiedyś była nowa sztuka ale poszła. życzę powodzenia i czekam na fotki popychacze hydrauliczne też zmieniasz? uszczelniacze zaworowe?
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jester Zobacz post
    Wow... cena chyba niewiele niższa od całego silnika.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Jak zakładasz używany korbowód, to cały zestaw do wyważenia daj, bo ja miałem z innego silnika 26 g cięższy (!) (tylko to w TSie). Tłoki wyważone do +/- 1 g (fabrycznie jest 5 g tolerancji)też sporo dają dla kultury pracy i długowieczności silnika, a cena tych operacji nie jest duża. Zakładasz nowe pierścienie, to tuleje honujesz, mam nadzieję? No i jak już silnik w proszku, to możesz pobawić się głowicą, zawsze to kilka KM na plus względnie niedużym kosztem.

    Trzymam kciuki, oby fajnie poszło, dawaj zdjęcia.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  4. #14
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Postów
    13

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Jak zakładasz używany korbowód, to cały zestaw do wyważenia daj, bo ja miałem z innego silnika 26 g cięższy (!) (tylko to w TSie). Tłoki wyważone do +/- 1 g (fabrycznie jest 5 g tolerancji)też sporo dają dla kultury pracy i długowieczności silnika, a cena tych operacji nie jest duża. Zakładasz nowe pierścienie, to tuleje honujesz, mam nadzieję? No i jak już silnik w proszku, to możesz pobawić się głowicą, zawsze to kilka KM na plus względnie niedużym kosztem.

    Trzymam kciuki, oby fajnie poszło, dawaj zdjęcia.
    Jasne, celne uwagi. A co do głowicy zobaczymy. Jutro wrócił będziemy myśleć. Nawiązując do poprzedniego pytania to tak zmieniam uszczelniacze zaworowe, a link do pompy - dzięki serdeczne, możliwe, że się przyda

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Postów
    13

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0078.jpg
Wyświetleń:	206
Rozmiar:	68.2 KB
ID:	118607Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0077.jpg
Wyświetleń:	294
Rozmiar:	76.3 KB
ID:	118608Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0072.jpg
Wyświetleń:	269
Rozmiar:	58.6 KB
ID:	118609Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0073.jpg
Wyświetleń:	216
Rozmiar:	62.0 KB
ID:	118610
    Jedziemy dalej
    Panewki ze stali węglowej najlepsze jakie są dostępne koszt 400zł.
    Teraz blok i składamy układ korbowy.
    Inwestycja troszkę droższa niż zakładałem , ale ma to swoje plusy, mianowicie jest motywacja, aby kupić ładną felgę i poprawić usterki blacharskie, ale to już na lato.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar marek145
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Pniewy
    Auto
    AR 145 1,6 Boxer
    Postów
    33

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jester Zobacz post
    jakbyś pompy oleju szukał : http://allegro.pl/alfa-romeo-145-box...839745111.html wisi to ogłoszenie trochę, kiedyś była nowa sztuka ale poszła. życzę powodzenia i czekam na fotki popychacze hydrauliczne też zmieniasz? uszczelniacze zaworowe?
    Tą nową pompe oleju ja kupiłem zalałem ją olejem i teraz czeka na montaż

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    Witam Kolego ja mam zregenerowanego Boxera 1,7 poszukaj posta gdzies jest okolo 2 lat juz smiga,(teraz słysze małe klekotanie 99%zawór,sprężynka,muszę otworzyć głowice,teraz na wiosne całkowita blacharka rozbieram (145) do naga konserwacja od podstaw na koniec lakier ,a co do tego twojego remontu to przygotuj się na spory wydatek,ja z włoch zamawiałem tłoki nawet z pierscieniami komplet za 1700zł seryjne, popychacze(szklanki52zl/szt) podstawa stare możesz wywalić,jeżeli to rozbierasz to nawet nie wkładaj starych rzeczy..te auta,..hmm.. są inne heh życzę Ci jak najlepiej ale jak przejdziesz z nią 6 lat to wypijemy piwo pozdrawiam

    ps. szukałem dzwoniłem kiedyś nie mogłem dostać nowej pompy jeżeli wy możecie to chyba wznowili produkcję

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar marek145
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Pniewy
    Auto
    AR 145 1,6 Boxer
    Postów
    33

    Domyślnie

    Niestety kolego mat3l nie dostaniesz już nowej pompy oleju mi sie trafiło koleś kupił te pompe oleju w 2001 i leżała u niego niepotrzebna.Ja w zeszłym roku moją 145 rozebrałem w drobny mak i zrobiłem blacharke i konserwacje przy okazji nowe rurki hamulcowe i całe zawieszenie nowe tylną belke dałem do piaskowania i ocynkowania zostało mi wnętrze do zrobienia ale jak narazie brak funduszy

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    wiem jak robiłem swojego boxera to szukałem..,tez czeka mnie belka tylna wycinanie korozji z podwozia,na co zwrócić uwagę może coś podpowiesz ,rozbieram ja całą do naga i blacharka,wygłuszenie,jak zacznę to zrobię posta i powoli będę opisywał i fotografował jak idą prace ale to na wiosnę .

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar marek145
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Pniewy
    Auto
    AR 145 1,6 Boxer
    Postów
    33

    Domyślnie

    u mnie nadkola były bardzo skorodowane.Przede wszystkim wlew paliwa tam jest najgorzej (w moim przypadku).Progi były ok i podłoga.Mi wyszło 12 puszek konserwacji tej na pistolet.Mam do ciebie jeszcze pytanko nie dostaje ci sie woda do kufra?mi sie dostawała przez lampy te co są na klapie.Jeszcze została mi komora silnika do ogarnięcia ale to też na wiosnę.A jeszcze pytanko z innej beczki jak u ciebie z częściami ogólnie bo z tego co widzę to coraz gorzej.

Podobne wątki

  1. [145] Alfa romeo 145 1.6 boxer - kontrolka silnika
    Utworzone przez majster w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 22-04-2014, 18:09
  2. Silnik Alfa romeo 1.6 boxer lub cala alfe rozbita z tym silnikiem lub 1.4 boxer
    Utworzone przez Kojocik13 w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 20:15
  3. [146] Części silnika Alfa Romeo 145/146 1.6 Boxer
    Utworzone przez Vincent30 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 17:24
  4. [33] Ile wchodzi oleju do silnika alfa romeo 33 1.4 boxer
    Utworzone przez alfa 33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-12-2010, 10:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory