Strona 64 z 247 PierwszyPierwszy ... 14545556575859606162636465666768697071727374114164 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 640 z 2461

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #631
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    ASO nie sprzeda Wam starego zbiorniczka... po numerze moze tylko sprawdzic, czy Wasz aktualnie zamontowany jest przed czy poliftowy. Moze nawet nie po VINie, ale po samym numerze na zbiorniczku.

    Ja zaplacilem za swoj jakos 115zl w ADFie i problem zostal rozwiazany... na pol roku az do regeneracji magla
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  2. #632
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    Cytat Napisał daro1906 Zobacz post
    Witam.
    Tak czytam i czytam o problemach ze zbiorniczkiem wspomagania, że sam zacząłem na siłę szukać jakiś błędów w układzie wspomagania w mojej Belli. Nic negatywnego nie znalazłem – to i super. Ostatni nawet przy wymianie oleju, wręcz nakazałem dokładnie sprawdzić układ wspomagania mojemu mechanikowi. Jego diagnoza brzmiała ,, nie szukaj awarii na siłę, wszystko porządku, tylko jeździć i jeździć’.
    Wracając jednak do sedna sprawy. Wczoraj miałem przyjemność jeździć Passatem z 2007 roku z przebiegiem 56 000 km ( 101 % pewny ). Masakra – tam układ wspomagania według mnie działa tragicznie. Jest bardzo wrażliwy, gumowaty. Reaguje na każdy lekki ruch kierownicą. Nawet żona stwierdziła że Alfę prowadzi się o wiele lepiej. Nie wiem jak w Waszych Bellach, ale w mojej układ kierowniczy pracuje z lekkim oporem. Dla mnie to super, bo czuję autko, wiem gdzie są koła na zakrętach. Uważam ze tak powinno być i jest to prawidłowy objaw. Nie tak dawno w zakupie kontrolowanym, kupowana była między innymi AR 159. Kupujący jadąc Audi A4 , a przedtem Alfą 159, stwierdził, że w AR wspomaganie pracowało ciężej. Kornacki stwierdził, że w alfie tak ma być, tam układ ma pracować ciężej bo auto ma taką charakterystykę. I u mnie to się potwierdza. Dlaczego o tym piszę. Bo być może i u Was wspomaganie pracuje ok a szukamy usterki. No chyba że się mylę. Zawsze można się wymienić doświadczeniami – więc czekam na wasze zdania, opinie w tym zakresie.
    ja sie chyba z Toba zgodze daro.Wspomaganie jest OK.Wymienilem zbiornik bo musialem ale nigdy nie narzekalem, ze cos mi gumuje albo jest za slabe.Tak ma byc

  3. #633
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Fleyvor
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    a jakie byly objawy ze musiales regenerowac maglownice? i czy ktos wie jakie sa objawy uszkodzonej pompy?

  4. #634
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    U mnie po prostu ciekło... spece od regeneracji złapali się ponoć za głowę jak zobaczyli ile korozji było, ale dali rade i teraz wszystko jest piękne i szczelne. No ale niestety 750zł zrobiło "papa" :/
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  5. #635
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Fleyvor
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    ciekawe co wyjdzie u mnie... chcialbym choc raz miec szczescie z tym samochodem i zeby sie okazalo ze to zbiornik choc bardzo w to watpie. Przy odpaleniu pompa zawyje przez pol sekundy pozniej cisza przez 2 km i pozniej zaczyna wyc do kolejnego zgaszenia silnika. Pozniej znow odpalenie i w kolko tak samo... wiec obawiam sie ze na zbiorniczku sie nie skonczy

  6. #636
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar SEBEK
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    EŁK
    Auto
    Black 159 1.9 JTDm 150 KM 2007 r.
    Postów
    855

    Domyślnie

    Jest pewien sposób na zdiagnozowanie czy to zbiorniczek czy pompka. Jeżeli wspomaganie wyje i traci moc to trzeba skręcić na maxa kierownicą w lewo lub prawo do oporu i przytrzymać - wycie powinno ustąpić albo co najmniej złagodnieć następnie trzymając w tej pozycji kierownicę - zgasić silnik i odczekać chwilę. Po ponownym uruchomieniu wycie powinno zniknąć wtedy na 100% jest to zbiorniczek.

  7. #637
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Fleyvor
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    no to u mnie wystepuje cos podobnego tylko ze wspomaganie nie traci zadnej mocy jest caly czas jednekowe i dziala dobrze tylko wyje. Krece kierownica do oporu w ktoras ze stron to wycie zmniejsza sie lecz przy samym momencie krecenia nasila sie. Zgasze silnik odczekam jakis czas wszystko przestaje wyc lecz po przejechaniu krotkiego odcinka znow zaczyna halasowac.

  8. #638
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar SEBEK
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    EŁK
    Auto
    Black 159 1.9 JTDm 150 KM 2007 r.
    Postów
    855

    Domyślnie

    Więc na 1000000% zbiorniczek

  9. #639
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał SEBEK Zobacz post
    Jeżeli wspomaganie wyje i traci moc to trzeba skręcić na maxa kierownicą w lewo lub prawo do oporu i przytrzymać - wycie powinno ustąpić albo co najmniej złagodnieć
    U mnie wyje tylko w pozycji maksymalnego skrętu. Ostatnio był wymieniany płyn (bez zbiorniczka), zobaczymy co Zołza na to...

  10. #640
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Fleyvor
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    mysle ze w moim przypadku wszystko wyjdzie kolo wtorku jutro zamowie zbiornik kupie plyn wszystko wymienie i sie okaze

    Jeszcze tylko pytanie - zamowilem zbiorniczek i zalecil mi facet w ASO wymiane plynu z czerwonego na zielony. Tak powinno byc? Mam zalany w chwili obecnej czerwony.
    Ostatnio edytowane przez Fleyvor ; 27-01-2014 o 10:26

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory