Witam! A więc tak. Na postoju wcześniej alfa mi nie grzała. W zbiorniczku wyrównawczym ledwo leciał płyn. Diagnoza pompa wody. Wszystko wymienione w ASO na oryginał. Odpalamy i leci zimne. Odpowietrzanie, trwało to trochę.......3 odpowietrzniki leci minimalnie ciepłe powietrze ale to minimalnie. A więc nagrzewnica do płukania. Nagrzewnica przepłukana, swobodny obieg i na wejściu gorący wąż na wyjściu letni. Oczywiście powtórne odpowietrzanie i przelot trasą. Przy ustawianiu na High leci ledwo ciepłe.
Podejrzenie:
- Termostat? Ale jak odpowietrzaliśmy to temperatura rosła do prawie 100 stopni a wąż powrotny był letni...
- teraz przy normalnej jeździe na wskaźniku pokazuje około 80 stopni
- źle wpięte rury na szybko-złączkach? --- I tu moja gorąca prośba, dla posiadaczy 2.4 bo elearn naprawdę mało ma obrazków. Potrzebuję zdjęcia wszystkich rurek od termostatu które idą w stronę nagrzewnicy i zbiorniczka wyrównawczego. Najlepiej tak aby było widać która gdzie idzie. Bardzo wielka prośba bo zimnooo :-(