Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Słabe ogrzewanie na postoju 2.4 JTDM

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Tak jest steruje tylko silniczek. Sprawdzone dzisiaj wszystko w examinerze. Temperatura parownika 18 stopni, wszystkie klapy podczas testu sprawne. Brak jakichkolwiek błędów centralki klimy.
    Ok bylbym bardzo wdzięczny za fotki.
    Echhh pewnie zakamieniona nagrzewnica....jak depnalem mocniej to leci ciepłe...

    Sent from my RM-914_eu_poland_362 using Tapatalk

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar scout
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 Sportwagon 2,0 JTDM 2011
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paazik Zobacz post
    Tak jest steruje tylko silniczek. Sprawdzone dzisiaj wszystko w examinerze. Temperatura parownika 18 stopni, wszystkie klapy podczas testu sprawne.
    Ok , tylko , że sprawdzieś stronę elektryczną. To że pracują silniki , nie musi oznaczać ,że pracują klapy... Może spadło/pękło/popsuło się cięgno... Tak tylko teoretyzuję.

  3. #13
    criss
    Gość

    Domyślnie

    nagrzewnica do wymiany bo wątpie żeby dała sie wypłukać

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    "jak depne to jest ciepło" ? I nie masz 90 stopni, zmień ten termostat...
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  5. #15
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    "jak depne to jest ciepło" ? I nie masz 90 stopni, zmień ten termostat...
    czytałeś do końca co napisał żeś sie czepił termostatu? przecież napisał że jeden wąż od nagrzewnicy gorący (przy 100 c) a drugi letni a to wskazuje na niedrożność nagrzewnicy

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    czytałeś do końca co napisał żeś sie czepił termostatu? przecież napisał że jeden wąż od nagrzewnicy gorący (przy 100 c) a drugi letni a to wskazuje na niedrożność nagrzewnicy
    A Ty czytasz ze zrozumieniem? Paazik napisał w pierwszym poście, że mu auto nie trzyma temperatury. Nie jest to przyczyną braku ogrzewania, ale jest to rzecz, która jak najbardziej trzeba zrobić.

    Jak depnie to pompa wody pracuje na wyższych obrotach i cośtam może tłoczy do tej nagrzewnicy. Na pewno trzeba ją wymontować i sprawdzić klapki i czy rzeczywiście nie jest cała w kamieniu.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  7. #17
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    A Ty czytasz ze zrozumieniem? Paazik napisał w pierwszym poście, że mu auto nie trzyma temperatury. Nie jest to przyczyną braku ogrzewania, ale jest to rzecz, która jak najbardziej trzeba zrobić.

    Jak depnie to pompa wody pracuje na wyższych obrotach i cośtam może tłoczy do tej nagrzewnicy. Na pewno trzeba ją wymontować i sprawdzić klapki i czy rzeczywiście nie jest cała w kamieniu.
    A ty czytasz mądralo ?? cytuje kolegę ,,Termostat? Ale jak odpowietrzaliśmy to temperatura rosła do prawie 100 stopni a wąż powrotny był letni...
    - teraz przy normalnej jeździe na wskaźniku pokazuje około 80 stopni
    - źle wpięte rury na szybko-złączkach?,, i co przy prawie 100 st. masz wejście na nagrzewnice gorące a na wyjściu letnie pomyśl trochę. A co do około 80 st. to jak puścił dmuchawę na duże obroty (pewnie tak robił bo mu zimno było) i przy tych temp. to mogło ją zbić trochę, a to że na wskaźniku pokazuje tyle to se może pokazywać, najlepiej pod komputerem sprawdzić temp.. Druga opcja to z tymi rurkami na szybkozłączkach



  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Na pewno trzeba ją wymontować i sprawdzić klapki i czy rzeczywiście nie jest cała w kamieniu.
    A skad ten kamien, z Muszynianki?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    U mnie zawsze stoi sztywno na 90 stopniach, czy to w korku, czy przy wolnej jeździe, po prostu cały czas 90.
    Uhu. Na pewno. Ten idioten wskaznik nie pokazuje realnej temperatury, tylko jest moderowany, np 90 pokazuje w zakresie np 65-97 stopni. Tak wiec nie jest dobrym narzedziem diagnostycznym.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  9. #19
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Podobnie z grzaniem miałem, jak przeciąłem wąż od nagrzewnicy przy montażu dodatkowej nagrzewnicy płynu. Po napełnieniu zbiorniczka wyrównawczego sporo czasu zajęło mi dokładne odpowietrzenie układu, żeby oba węże miały podobną temp.
    Jeżeli chodzi o wskazania temp., to u mnie przed wymianą termostatu po nagrzaniu wskazywał max 80-85^, 90^ łapał w upalne dni przy ostrej jeżdzie autostradowej, po zwolnieniu tempa błyskawiczny skok temp. na 80^. Po wymianie termostatu, przy obecnych temp. po max. 8km. łapie 90^ i nawet przy bardzo spokojnej jeżdzie nie spada niżej (dodatkowa grzałka autom. wyłącza się przy 65^).

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar scout
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 Sportwagon 2,0 JTDM 2011
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    Napisał AirAjti A Ty czytasz ze zrozumieniem? Paazik napisał w pierwszym poście, że mu auto nie trzyma temperatury. Nie jest to przyczyną braku ogrzewania, ale jest to rzecz, która jak najbardziej trzeba zrobić.
    Jak depnie to pompa wody pracuje na wyższych obrotach i cośtam może tłoczy do tej nagrzewnicy. Na pewno trzeba ją wymontować i sprawdzić klapki i czy rzeczywiście nie jest cała w kamieniu.

    A ty czytasz mądralo ?? cytuje kolegę ,,Termostat? Ale jak odpowietrzaliśmy to temperatura rosła do prawie 100 stopni a wąż powrotny był letni...
    - teraz przy normalnej jeździe na wskaźniku pokazuje około 80 stopni
    - źle wpięte rury na szybko-złączkach?,, i co przy prawie 100 st. masz wejście na nagrzewnice gorące a na wyjściu letnie pomyśl trochę. A co do około 80 st. to jak puścił dmuchawę na duże obroty (pewnie tak robił bo mu zimno było) i przy tych temp. to mogło ją zbić trochę, a to że na wskaźniku pokazuje tyle to se może pokazywać, najlepiej pod komputerem sprawdzić temp.. Druga opcja to z tymi rurkami na szybkozłączkach
    Eeee , dziewczyny , nie drapcie się Według mnie z nagrzewnicą , a dokładnie z samym grzejnikiem jest wszystko ok. Jeżeli grzejnik nagrzewnicy oddaje prawidłowo ciepło , to rura doprowadzająca będzie gorąca , a odprowadzająca wodę ledwo ciepła (to działa tak jak kaloryfer w domu). Nadal stawiam na klapę regulującą przepływ powietrza. Klapa ta ustawia płynnie przepływ powietrza od :
    - całe powietrze przez grzejnik (ciepłe)
    - trochę powietrza przez grzejnik , trochę powietrza kanałem obok (letnie)
    - całe powietrze kanałem poza grzejnikiem (zimne)
    Jeżeli klapa stoi gdzieś w połowie , wnętrze Ci się nie nagrzeje.
    Ostatnio edytowane przez scout ; 29-01-2014 o 21:57

Podobne wątki

  1. ALFA 166 2.5 v6 słabe ogrzewanie nawiewowe
    Utworzone przez bielik1982 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-12-2013, 10:29
  2. [33] Słabe ogrzewanie
    Utworzone przez gprazmo6 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 21:45
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-01-2013, 21:40
  4. [MiTo] Słabe ogrzewanie.
    Utworzone przez profit w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 18:45
  5. słabe ogrzewanie i temperatura silnika
    Utworzone przez ZimnyLech w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 10:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory