126p,sierra 2.0 dohc,e34 525i 24v, lybra sw 2.4 jtd, e39 530d, citroen c5 2.2 hdi -> 166 2.0 tb
Yamaha thunderace 1000r
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 31-01-2014 o 08:10
3 ostatnie leja w nascar
126p,sierra 2.0 dohc,e34 525i 24v, lybra sw 2.4 jtd, e39 530d, citroen c5 2.2 hdi -> 166 2.0 tb
Yamaha thunderace 1000r
Bo to amerykańskie oleje w amerykańskich autach - sponsor i promowanie rodzimego produktu. Tak jak selenia we Włoszecha lotos u nas
![]()
Janek pier..olisz jak potłuczonyTak sie sklada ze posiadam 156 2.0 TS 99 od 2007 to auto jezdzi tylko i wylacznie na mobilu 10W40- takze 7 lat jazdy na mobilu nie wykonczylo mi panewek. Nie siej więc kolego farmazonów.
Także apeluje skończmy z tymi szamańskimi teoriami, że oliwa a jest ok a oliwa b jest kupą - tego tamtu lepiej nei zaczynać na forum bo skonczy sie jak zawszeuswiadomić tzrba sobie tylko że jezdzimy starymi szrotami, które w koncu i tak skoncza na zlomie.
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 31-01-2014 o 09:12
[C
Kolego, ja mam 2,5 V6. Przebieg w.g licznika 165 tys km. Zrobiłem nim 35 tys km, przy czym ponad 20 tys na lpg.
Zalewam Motulem 5W40 X-cess i pobór oleju to około 1-1,5l na 10 000km, przy mojej BARDZO dynamicznej jeździe. Stan oleju utrzymuje na 3/4 bagnetu.
Co wymianę kolor oleju jest zlotawy/brązowy, nie czarny. Myślę, ze po prostu tak jak koledzy mówią, musisz kontrolować stan oleju i obserwować ubytki. Jeżeli do 2-2,5 litra ubyje ci od wymiany to nie ma dramatu. Ja wymieniam olej co 7-8 tys km.
Ludzie, wy sie martwicie, bo samochod wam zjada 1-2l na 10 000km? Spokojna glowa, gdyby mój tak palił to bylbym w niebowziety... Mój TS żre jak dzikie prosie, ok. 0.5l/1000km
Zapomnisz sprawdzic bagnet po 1000km i juz mozesz byc pozamiatany, to jest adrenalina ! A nie jakies 1-2l/10 000km