Strona 16 z 45 PierwszyPierwszy ... 67891011121314151617181920212223242526 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 447

Temat: 330mm Brembo Alfa 156

  1. #151
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Najważniejsze pytanie jeśli chodzi o skuteczność tych zacisków - jak z rozmiarem tłoczków w porównaniu do 166?

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  2. #152
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    I wracamy do punktu wyjścia


    Wydrapane kluczem na masce Twojej Alfy

  3. #153
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Z tego co znalazłem:

    166: 38 i 42mm
    e38: 40 i 42mm


    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #154
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Wymieniał ktoś pompę hamulcową na tą z 3.2 v6 po przejściu na Brembo?

    Na jakim płynie hamulcowym jeździcie?
    Motul RBF600 będzie ok, czy iść jednak w DOT 5.1 ?

  5. #155
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Na płyn Motula uwazaj, bo któryś z nich(już nie pamiętam który) bardzo szybko tracił właściwości i w praktyce był do wymiany co pół roku lub co dużą pojeżdżawkę...

  6. #156
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Na jakim płynie hamulcowym jeździcie?
    Ferodo racing. Niestety drogi.


    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    czy iść jednak w DOT 5.1 ?
    A twoje uszczelki są gotowe na silikon? Wątpię..... pozostańmy przy dot 4.


    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    bardzo szybko tracił właściwości i w praktyce był do wymiany co pół roku lub co dużą pojeżdżawkę...
    Każdy "lepszy" płyn płaci za swoje właściwości większą higroskopijnością więc wymiana przynajmniej co rok zalecana.

    A tak w sumie na torze w Poznaniu tarcze robiły się niebieskie a naklejki na zaciskach nietknięte, hamulec też nie puchł wiec nie ma co robić z naszych zabytków bolidów F1.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  7. #157
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    A twoje uszczelki są gotowe na silikon? Wątpię..... pozostańmy przy dot 4.
    DOT 5 jest na sylikonie. DOT 5.1 to zupełnie inny płyn, który można używać zamiennie z DOT 4

  8. #158
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Tak masz racje, rozpędziłem się na widok tej 5-tki. Co nie zmienia faktu że nie jest to zbyt zalecane. Kontrowersje są podobne jak przechodzenie z olejów silnikowych różnych lepkości, jedni chwalą inni piszą o problemach. A i tak w Polsce dobrego i niezawodnionego dot 4 w prawie seryjnej alfie nie zagotujesz.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  9. #159
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    RBF660 nie udało mi się zagotować jeszcze. IMHO trochę overkill - po kilku miesiącach tester wskazywał całkiem sporą ilość wody w płynie więc przed nastepną pojeżdzawką napewno jest do wymiany.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #160
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    dokładnie taką samą sytuację miałem w 147. po pół roku był do wymiany.

Podobne wątki

  1. AR 147\156\GT + Brembo z AR 166 + 330mm tarcze = analogowy GTA
    Utworzone przez acab w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-09-2024, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory