Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: 2,4jtdm gaśnie zaraz po starcie, problem po zatankowaniu na BP

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar burza_wroc
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    120

    Domyślnie

    Nie chcę straszyć, bo czujnik czujnikiem.. ale np mój szwagier w maździe 3 musiał wymienić pompę wtryskową i wtryskiwacze, bo na Shellu w centrum Wrocławia zalał paliwo z opiłkami, które jakoś przedostały się przez filtr... Ile to kilogramów złotówek to mówić nie muszę.. Także lepiej sprawdź wszystko dokładnie!

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Ale,że na plaku nie chce zapalić to już sa jaja.Odpalałem kiedyś powypadkową alfę 159 2,4 ze złamanym komputerem na pół.Zapaliła bez problemu.

  3. #13
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jeśli uszkodzony będzie czujnik ciśnienia paliwa to i plak nie pomoże.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    -no dobre.Człowieku na plaku zapalisz alfe nawet bez wtrysków tylko musisz dziury po nich zaślecpić

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    PF 126p 1976 Giallo * Brera 2.4 JTDM Rosso Alfa * Giulietta QV 8C
    Postów
    133

    Domyślnie

    kupiłem używkę pompę wraz z regulatorem za 250zł, zobaczymy jak założę, wpierw czujnik, a jak nie pomoże, to całą pompę, nie mam lupy, ale nie widziałem tam siateczki, to taki cylinder z otworem na środku i kilkoma po bokach za pierwszym o-ringiem, ten czujnik na listwie nie wskazywał błędu w kompie, może diagnosta się pomylił, sam już jestem zgłupiały, powiedział, że to czujnik przy pompie, czyli: regulator?!
    Ten czujnik z listwy odkręcałem, był dookoła obtłuszczony parafiną, otworek miał drożny! Przepłukałem go i podgrzałem, więc jeśli to parafina, to powinno puścić!

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał baksiu Zobacz post
    kupiłem używkę pompę wraz z regulatorem za 250zł, zobaczymy jak założę, wpierw czujnik, a jak nie pomoże, to całą pompę, nie mam lupy, ale nie widziałem tam siateczki, to taki cylinder z otworem na środku i kilkoma po bokach za pierwszym o-ringiem, ten czujnik na listwie nie wskazywał błędu w kompie, może diagnosta się pomylił, sam już jestem zgłupiały, powiedział, że to czujnik przy pompie, czyli: regulator?!
    Ten czujnik z listwy odkręcałem, był dookoła obtłuszczony parafiną, otworek miał drożny! Przepłukałem go i podgrzałem, więc jeśli to parafina, to powinno puścić!
    Auto powinno bez najmniejszych oporów zapalić na jakimś plaku albo dowolnym innym starterze.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    PF 126p 1976 Giallo * Brera 2.4 JTDM Rosso Alfa * Giulietta QV 8C
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Auto powinno bez najmniejszych oporów zapalić na jakimś plaku albo dowolnym innym starterze.
    coś tam szarpał na starterze, ale żeby odpalił to ciężko powiedzieć.

    dzisiaj wymieniliśmy regulator na pompie, błąd 2294 zniknął, czujnik tyka, aktualnie nie ma żadnych błędów na kompie, a nadal chodzi tak samo, ciśnienie w czasie kręcenia i odpalenia na czujniku listwy powyżej 320, więc pompa raczej chodzi ok. Jutro sprawdzimy jeszcze wtryski na przelew.

    ktoś na 1-wszej stronie pisał, że to może być EGR, na kompie w spoczynku pokazuje 4%otwarcia, czy to norma??

    powoli się zaczynam gubić...

    acha ten zawór na listwie nam nie tyka przy użyciu diagnostyki komputerowej, powinien się odzywać?? To ten z siateczką

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Starter czy plak trzeba umiejętnie dawkować,-napsikasz za dużo zgaśnie,za mało nie zapali,-spróbuj jeszcze raz,-z doświadczenia wiem ,że ktoś kto dawkuje to pierwszy raz ładuje go za dużo

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar scout
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 Sportwagon 2,0 JTDM 2011
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał stanleyma Zobacz post
    Starter czy plak trzeba umiejętnie dawkować,-napsikasz za dużo zgaśnie
    A w dieselu , jak napsikasz duuuuuuuuuuużo za dużo , potrafi ładnie pogiąć korby

  10. #20
    criss
    Gość

    Domyślnie

    jeżeli paliwa silnik nie dostaje to na plaku to może se co najwyżej pryknąć. Plak ułatwia rozruch ale bez paliwa silnik na nim nie bedzie pracował

Podobne wątki

  1. [159] AF 159 2,4 automat nie zapala lub gaśnie zaraz po odpaleniu
    Utworzone przez ferenss w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-09-2015, 22:21
  2. [159] wiatrak uruchamia się zaraz po starcie silnika
    Utworzone przez tadraiml w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-02-2015, 14:30
  3. [159] Siła nawiewu zaraz po starcie
    Utworzone przez juhass w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 09:33
  4. [GTV] Silnik skacze zaraz po zapaleniu i gaśnie
    Utworzone przez Nowy_24 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-01-2011, 13:51
  5. [GTV Spider] Silnik gaśnie zaraz po odpaleniu, na zimnym nie wkręca się, a na ciepłym dławi się
    Utworzone przez kurył w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 11:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory