Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 51

Temat: praca silnika na nie wszystkich cylindrach przy zimnym starcie

  1. #21
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań i okolice
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    65

    Domyślnie

    wymienione, po błędach ani śladu

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ale co wymienione?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #23
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań i okolice
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    65

    Domyślnie

    tzw. aktywator

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tak trudno napisać tych kilka słów, dzięki za przekazaną informację.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #25
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2014
    Auto
    MiTo 1.4 '2010
    Postów
    4

    Domyślnie

    method: czy ostatecznie coś się zadziało w Twoim aucie? Identyczny objaw w MiTo 1.4 mam (ale już po gwarancji) i się zastanawiam z jakim kosztem muszę się liczyć

    edit:
    OK, wiem już ile kosztuje aktywator: używka 1500, nowy 2756...

    Ponieważ jednak to droga zabawa to wolałbym mieć pewność, że to to... Znacie jakiś pomysł/sposób/patent jak się upewnić, że to nie np. jakaś wiązka, sterownik czy inny duperel za 100zł? Czasami, z niektórymi rzeczami takie patenty są (znając moje szczęście to tu nie ma...).
    Ostatnio edytowane przez insane ; 06-02-2014 o 14:25

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    nadal mam te same objawy ale wciaz zaden blad mi nie wyskakuje, w zwiazku z tym ze za okolo tydzien jade na wakacje umowilem sie z serwisem ze zostawie im samochod na 2-3 dni, potestuja, pojezdza i jesli moje obserwacje sie potwierdza a na pewno tak bedzie to zawnioskuja do ubezpieczyciela o wymiane tego co trzeba. Mam ubezpieczenie przedluzonej gwarancji wiec taka a nie inna procedura, gdyby wywalalo konkretny blad mozna by bylo wnioskowac o wymiane wadliwej czesci/modulu z marszu

  7. #27
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2014
    Auto
    MiTo 1.4 '2010
    Postów
    4

    Domyślnie

    OK, dzięki za info.

    A czy ktoś z pozostałych Czytelników forum zna w miarę pewny sposób na zdiagnozowanie, że to właśnie aktywator?

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Cytat Napisał method Zobacz post
    Mam ubezpieczenie przedluzonej gwarancji wiec taka a nie inna procedura
    Niech kolega pojedzie do innego ASO, to jest zwalanie problemu jak mechanik nie wie o co kaman.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    wiedza o co kaman ale w zwiazku z tym, ze przy ubezpieczeniu przedluzonej gwarancji ubezpiecza zewnetrzna firma i skoro nie wyswietla sie zaden blad ktory mozna z komputera diagnostycznego wydrukowac i przedstawic jako dowod czarno na bialym potrzebne jest udokumentowane powtarzajacego sie wystepowania usterki. Przy fabrycznym ubezpieczeniu jest szybciej i latwiej. Ale wole to niz bulic z wlasnej kieszeni

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Cytat Napisał method Zobacz post
    Przy fabrycznym ubezpieczeniu jest szybciej i latwiej. Ale wole to niz bulic z wlasnej kieszeni
    A, czyli to nie jest Fiatowskie ubezpieczenie (Fiat Bank + spolka)? Jak tak to przepraszam, zalozylem, ze to wlasnie te. Zatem chyba nie ma innej opcji.

Podobne wątki

  1. [159] Pisk przy starcie silnika / podczas rozpedzania / na malych biegach.
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-10-2015, 10:54
  2. Nie równa praca silnika na zimnym
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-07-2012, 21:55
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 09:13
  4. [159] xcarlink - radio nie widzi wszystkich folderów mp3 i często przy starcie się zawiesza
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 21:36
  5. [166] Nierówna praca zaraz przy zimnym silniku
    Utworzone przez Wojtek_A166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-03-2008, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory