Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 115

Temat: Dziwny problem JTDm 8v

  1. #81
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Spróbuj może pojechać na hamownie która ma lub skombinować czujnik temperatury który umieścisz w dolocie za IC.
    Czujnik doładowania w kolektorze pokazuje temperaturę powietrza. Tym się można zasugerować w kwestii działania IC.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #82
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Faktycznie zapomniałem że jest tam czujnik. No to można porównać z czujnikiem wlotowym w przepływce.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #83
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Ale jak sciagnac z niego te wartosci? Bo w Fesie chyba nie mozna, co?

    Wytapatalkowane z SGS2

  4. #84
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał BB85 Zobacz post
    Ale jak sciagnac z niego te wartosci? Bo w Fesie chyba nie mozna, co?

    Wytapatalkowane z SGS2
    MES na pewno podaje tą wartość.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #85
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Tzn Fes również podaje temperaturę powietrza, ale tą mierzoną na przepływomierzu. Z tego czujnika, z tego co pamiętam, tylko ciśnienie doładowania w kolektorze. Muszę jutro podłączyć auto i zobaczyć.

  6. #86
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Ścięgnij nową wersję MES'a.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #87
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Ściągnąłem Mesa i nie ma tam żadnych wartości temperaturowych więcej, niż w ostatniej wersji Fesa, którą miałem. Chodzi Wam prawodopodobnie o temperaturę, która nazywa się, w polskiej wersji, Temperatura turbo. W każdym razie, teraz sobie zdałem sprawę, że ta temperatura była u mnie ostatnio duużo wyższa, niż wartość z przepływki. Jutro zrobię jeszcze pomiar bo dzisiaj już jest ciemno na dworze, a do tego auto zupełnie ostygło.

  8. #88
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Chyba odkryłem przyczynę . Niedziałający pierwszy bieg wentylatora. Dzisiaj stojąc w korku temperatura dochodziła do 95 stopni, według FESa. Po powrocie do domu zrobiłem test i rzeczywiście I bieg się nie włącza, drugi tak. Sądzicie, że to mogła być przyczyna - komp zmniejszał dawkę paliwa i przez to kiedy stałem w korku i powoli ruszałem auto było przymulone? Następnie kiedy już kawałek jechałem, pęd powietrza chłodził silnik i problem ustępował. Tak samo zimą i w ogóle kiedy temperatury były dużo niższe niż obecnie, problem praktycznie nie występował. Jutro będę sprawdzał dlaczego nie działa ten pierwszy bieg.

  9. #89
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Usterka I biegu wentylatora wprowadza ecu w limp mode czyli tryb "bezpieczny" (ograniczenie dawki, obrotów itp)

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #90
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Tylko, że ECU żadnego błędu mi nie wywalał. Reasumując - możliwe, że przez ten wentylator miałem ten problem?

Podobne wątki

  1. [159] Dziwny dźwięk silnika 2,4 JTDM ?
    Utworzone przez Nitro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 29-03-2020, 21:15
  2. [159] Dziwny dziwęk z komory silnika 2,4 JTDM
    Utworzone przez flacha2000 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-10-2015, 11:33
  3. Alfa 147 JTDm 140km dziwny kolor płynu chłodniczego?
    Utworzone przez arek0070 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-05-2015, 17:32
  4. 147, 1.9 JTDm - dziwny dźwięk w okolicy zaworów
    Utworzone przez Dejvvv w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-06-2014, 11:28
  5. dziwny dzwięk podczas gaszenia silnika 1.9 jtdm
    Utworzone przez popaj w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-07-2009, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory