a widzisz ja robilem mes-em i tam bylo: max w prawo max e lweo i srodek i nic wiecej. a co to za program ten kts?
a widzisz ja robilem mes-em i tam bylo: max w prawo max e lweo i srodek i nic wiecej. a co to za program ten kts?
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
KTS tak kazał to tak robiłem. Czy była bez sensu ??? Raczej nie. czujnik kąta skrętu przy 10" kalibrauje sam siebie, Robi sobię jakąś tam skalówkę z któej póżniej korzysta. Bądź co bądź wykonanie tej kalibracji na podstawie kierownicy,a nie kół mija się z cele. Komputer widzi że auto jedzie na wprost a tymczasem jedzie po łuku i widzi różną prędkość obrotową kół.
ja zauwazylem u siebie spadki napiecia w fesie np przez ulamek sek ladowanie potrafi byc 11v i mam wrazenie ze jest to z tym zwiazane, poniewaz zdziwilo mnie to ze asr wywala mi tylko w zime gdy aku dostaje po tylku a w lato spokoj. w tym miesiacu zregeneruje altka podladuje aku i dam znac jak z bledem.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Urządzenia do geometrii spokojnie taką dokładność uzyskują
Urządzenie tak. Ale w późniejszej fazie przecież kierownicę ustawia się ręcznie. Nie zakłada się na kierownicę żadnego urządzenia. W pracy nie raz ustawiałem zbieżność w samochodach nawet na najnowszych urządzeniach beissbarth'a. Zakładasz urządzenia na koła, wybierasz markę, model, specyfikację pojazdu. przetaczasz samochód w tył i przód o około pół metra, następnie komputer każe Ci skręcić kołami o daną wartość na monitorze w prawo, następnie na środek, w Lewo. Zapisuje dane i każe ustawić kierownicę na wprost, i w tym momencie występuje błędny czynnik ludzki, tak naprawdę ciężko jest dokłądnie na 0 ustawić kierownicę. Praktycznie w 80% przypadków masz ten 1-2" przekłamania.
- - - Updated - - -
Mit o tym że kontrola trakcji działa tylko do 40km/h obalony. Bawiłem się przy 90 i nadal działało![]()