Gdyby oryginalne były tej twardości, to nie udałoby mi się zniszczyć wewnętrznego sześciokąta przy ich wykręcaniu.
8.8 to aż nadto wystarczająca twardość. Tylko do zwrotnicy i przez adapter do zacisku powinny być 10.9
Aha, ja poszerzając zacisk kupiłem te śruby imbusowe o długości gwintu 90mm czyli 10mm więcej niż fabryczne.
Są to śruby M12 ze zwykłym skokiem gwintu, czyli 1,75
No to teraz tylko skręcenie na przelot. Pojawi się problem w miejscu gdzie jest sztywny przewód hamulcowy.




Odpowiedz z cytatem
Nie wiem tylko czy jeszcze nie dorzucić po 2 tuleje ustalające na zacisk żeby przy złożeniu połówki same trzymały się tak jak powinny bo tak to trochę tego luzu na śrubach jest. Przewody sztywne to nie problem, dorobię nowe miedziane.
Zaraz zejdę do auta przyjżeć się dokładniej.



