Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Elegancko - by było gdyby nie wszystko poszło do malowania.![]()
Ostatnio edytowane przez drift-r ; 15-02-2014 o 01:10
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
A ja mam inny problem, przy rozbiórce szlag trafił po 1/2 długości gwintu na dwóch śrubach w obu zaciskach, miał ktoś podobny problem?? Próbowałem na różne sposoby i oprócz metody siłowej nie dało się odkręcić. Myślę nad zastąpieniem wszystkich przelotowymi śrubami 12.9 z nakrętkami, chyba że ktoś ma inny pomysł...?
Gwint w zacisku jest ok?
Idzie te śruby dostać nowe, np tu:
http://srubres.pl/sklep/pl/c/stal-kl...k/58?stid=1166
Śruby to akurat najmniejszy problem, źle się wyraziłem, chodzi o gwint w zaciskach, teraz nie daje mi to spac i myślę jak to zrobić, trochę mało materiału żeby rozwiercić wiec chyba będę musial zrobić przelot.
Oryginalnie są 8.8