Strona 38 z 152 PierwszyPierwszy ... 28293031323334353637383940414243444546474888138 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 371 do 380 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #371
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfistajtd Zobacz post
    Chciałem się upewnić, bo pomysł zamiany podsunął mi fachowiec.
    Czy kolektor z wersji 1.9 140KM, podejdzie bez żadnej rzeźby na miejsce 1.9 150KM.
    W tym kolektorze nie klap wirowych?, więc nie trzeba nic przerabiać i spawać.
    Podejdzie bez problemów sam miałem takowy zakładać,ale nie mogłem żadnego dostać w okolicy a z PL specjalnie nie chciałem ściągać
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  2. #372
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    Czy kolektor od 2.4 10V jest bez klap wirowych? i czy będzie pasował do 20V? Czy mają różne średnice kanałów dolotowych? Sprawdzał ktoś to może, bądź u siebie zamienił kolektory?

  3. #373
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawpor
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    159 2.4 JTDm SW 200@230HP
    Postów
    65

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomaszzz Zobacz post
    Czy kolektor od 2.4 10V jest bez klap wirowych? i czy będzie pasował do 20V? Czy mają różne średnice kanałów dolotowych? Sprawdzał ktoś to może, bądź u siebie zamienił kolektory?
    Od 2.4 10V nie będzie pasował bo ma 1 kanał na cylinder. Szukaj z 2.4. 20V (175KM) z AR 156 - ja kupiłem za stówkę z wysyłką - pasuje p&p

  4. #374
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    Dzieki za jasna odp ^^

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

  5. #375
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawpor Zobacz post
    Od 2.4 10V nie będzie pasował bo ma 1 kanał na cylinder. Szukaj z 2.4. 20V (175KM) z AR 156 - ja kupiłem za stówkę z wysyłką - pasuje p&p
    A co zrobiłeś z silniczkiem sterującym praca klap? ;>

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

  6. #376
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawpor
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    159 2.4 JTDm SW 200@230HP
    Postów
    65

    Domyślnie

    Przykręciłem do fabrycznych otworów. Kolektor od AR 156 2.4 20V jest dokładnie taki sam jak od AR 159 2.4 2.0v tylko ma fabrycznie zaślepione otwory na klapy (nie rozwiercone). Reszta jest identyczna i tak jak wcześniej napisałem ma już przygotowane mocowanie na silniczek klap wirowych

  7. #377
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    A jakby się zdecydować robić na swoim kolektorze, to wystrczy usunac klapki, ciegno od nich i zaspawac otwory po łożyskach (?) Czy jak to wygląda? pytam bo nie mialem jeszczse tego kolektora w swoich recach, a chciałbym to z kolega w zaprzyjaznionym warsztacie zrobić.

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

  8. #378
    Użytkownik Rowerzysta Avatar stawu
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 2005r Sedan
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomaszzz Zobacz post
    A jakby się zdecydować robić na swoim kolektorze, to wystrczy usunac klapki, ciegno od nich i zaspawac otwory po łożyskach (?) Czy jak to wygląda? pytam bo nie mialem jeszczse tego kolektora w swoich recach, a chciałbym to z kolega w zaprzyjaznionym warsztacie zrobić.

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
    Dokładnie tak jak piszesz
    Alfa Romeo 146 1.4 TS '98, 156 1.8 TS '00, 159 1.9 JTDM '05

  9. #379
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawpor
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    159 2.4 JTDm SW 200@230HP
    Postów
    65

    Domyślnie

    Pamiętaj tylko, że klektor jest aluminiowy i aby zaspawać go na szczelno trzeba to zrobić TIG'iem

  10. #380
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    Mam już nowy zamówiony, tzn od 156 bez klap

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory