Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 49

Temat: Co się stanie jeśli - silnik jtdm

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rolen Zobacz post
    Cały chiptuning robił Cinsoft
    Spokojnie możesz iść w zmianę IC, i jeśli masz DPF to jego wycięcie. A jak coś będzie z wtryskami nie tak to Marcin od razu to stwierdzi.

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    Dpf-a nie ma, z IC chętnie się pobawię, a jeśli chodzi o wtryski to tak jak pisałem, ten 3 wtrysk. Tragedii nie ma ale odbiega od innych

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rolen Zobacz post
    Dpf-a nie ma, z IC chętnie się pobawię, a jeśli chodzi o wtryski to tak jak pisałem, ten 3 wtrysk. Tragedii nie ma ale odbiega od innych
    To najpierw ogarnij wtryskiwacze

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    Wystarczy wymiana końcówki wtryskiwacza?

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Nie, zastosuj raczej olej 2T
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    To zależy czy to wtrysk, czy problem z cylindrem (np. słabsza niż na innych kompresja). Najpierw należy zobaczyć, czy usterka idzie za wtryskiwaczem.
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak, Magik ma racje. Dodatnia korekta może oznaczać, że coś jest nie tak z kompresją. Tyle, że to były dużo wyższe wartości. Dla przykładu

    Korekta paliwa (cylinder 1) Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4)
    mm³/w mm³/w mm³/w mm³/w
    -1,6 5,04 -2,26 -1,21
    -1,63 5,04 -2,25 -1,22
    -1,61 5,04 -2,27 -1,22
    -1,59 5,04 -2,25 -1,22
    -1,64 5,04 -2,25 -1,19
    -1,66 5,04 -2,24 -1,19

    W wyniku pomiaru wyszło:

    cyl 1 - 28 bar
    cyl 2 - 6 bar
    cyl 3 - 32 bar
    cyl 4 - 32 bar

    Zalanie 2T jeśli wpłynie na korektę, to znaczy, że jest to wtrysk. I 2T w większości przypadków radzi sobie z problemem.


    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    @sdero mógłbyś mi podesłać pierwszy lepszy link z allegro tego oleju 2T? żebym sobie jakiegoś kitu nie kupił
    Ostatnio edytowane przez Rolen ; 25-02-2014 o 15:30

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    A idźże chłopie na stację paliw i kup pierwszy lepszy
    Ja zawsze biorę jakiś Orlenu, ale tylko dlatego, że akurat jest najtańszy.

    UPDATE:
    To olej do skuterków jest
    Ostatnio edytowane przez Magik ; 25-02-2014 o 16:48
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rolen Zobacz post
    @sdero mógłbyś mi podesłać pierwszy lepszy link z allegro tego oleju 2T? żebym sobie jakiegoś kitu nie kupił
    Ja taki wlewam i innym proponuje
    http://ioleje.pl/produkt,366/orlen-o...10w-40-1l.html
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 SW - jaki silnik 1.9 JTDM vs 2.4 JTDM?
    Utworzone przez kamil.lignar w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 14:19
  2. [159] [1.9 JTDM 150 2009] - Poszukuję skrzyni biegów w dobrym stanie
    Utworzone przez Mawik w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-01-2015, 14:41
  3. [159] Silnik 1.9 JTDM (120km) czy 2.0 JTDM (136km) - za i przeciw?
    Utworzone przez Waldi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 05-06-2012, 21:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory