Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Wałek rozrządu (ssący) z 2.0L TS do 1.6L TS

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    DOA / EP
    Auto
    156 2.0 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    No w końcu jeden się podjął zrobienia klucza za 50,00 PLN
    Mam tylko nadzieję, że wariat nie jest super dokręcony do wałka.
    Jest dokrecony dosc mocno, sporo sie nameczylem zanim go odkrecilem.

    Na alfaowner.com (http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ng-torque.html) jest info, ze wariator jest przykrecony momentem 115-120 Nm. Na moje oko gdzies tyle faktycznie tam jest

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    A co z szklankami z 2.0 o których pisałem na poprzedniej stronie. Szczerze niechce mi się jechać motocyklem do Bydgoszczy.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Temat uważam za zamknięty. Wymieniłem wałek z 2.0 na 1.6, wymieniłem uszkodzone szklanki. Jutro montaż nowego rozrządu i wymiana oleju.

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Piastów
    Auto
    Alfka 147 120koników + LPG BRC
    Postów
    199

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    Czasy otwarcia zaworów będę takie same, ale zmieni się już głębokość otwarcia zaworów i kto wie czy nie byłoby kolizji, ale myślę, że nie bo zawory ssące otwierają się po suwie wydechu a zamykają przed suwem sprężania, ale to trzeba byłoby sprawdzić po montażu. W sumie chcę tylko zmienić wariata a nie mam klucza i w tym jest problem. Żaden ślusarz nie chce mi tego dorobić a kupować za 100,00 PLN klucz to lekka przesada.

    - - - Updated - - -




    No w końcu jeden się podjął zrobienia klucza za 50,00 PLN

    Mam tylko nadzieję, że wariat nie jest super dokręcony do wałka.

    - - - Updated - - -

    Hahahaha, ale mam patent na wymianę uszczelniaczy Szybko i bezproblemowo



    Jaki widać na fotach dałem dorobić taką długą dźwignię i działa zajebiście. Moment zamki są zdjęte z zaworu. Następnie tłok w dół z wyczuciem aby zawór obniżyć i wymiana uszczelniaczy. W końcu zdobyłem uszczelniacze AJUSA i silikon wysokotemperaturowy ;-)

    przymierzam się do wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy, napisz mi w którym miejscu zapierałeś dźwignię przy wymianie uszczelniaczy na zaworach ssących?

  5. #15
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    alfa romeo 156 1.6 ts
    Postów
    1

    Domyślnie

    witam Panowie..mam pytanie odnośnie tego wałka z 2.0 do 1.6 czy wymiana sie powiodła,alfa działa jak należy ?

Podobne wątki

  1. Wałek ssący i pomieszane mostki .
    Utworzone przez pona-91 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 21:47
  2. Wałek rozrządu ssący AR 156
    Utworzone przez Sanei w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 00:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory