Strona 93 z 158 PierwszyPierwszy ... 438384858687888990919293949596979899100101102103143 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 921 do 930 z 1578

Temat: JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

  1. #921
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    CAN analizator.
    - poniżej adres producenta
    --
    http://modernsoft.pl/
    --
    - tylko chyba juz producent sam nie sprzedaje, sprzedaje ekspert_gsm na alegro.
    --
    http://allegro.pl/can-analizator-tes...978060341.html
    --

    - to dość dobry produkt w stosunku do ceny.
    - ma też swoje wady, trochę drażniąca wada to ta że produkt używa sterownika d2XX firmy FTDI chyba bez odnoszenia sie do numeru seryjnego produktu.
    -to wada objawia się w ten sposób ze nie można pracować na 2-3 urządzeniach które używają sterownika D2xx a nie VCP (COMxx).
    - wyjściem jest używanie dwóch notebooków.
    - dla mnie dlatego jest to uciążliwe ponieważ jak włączam np. urzadzenie SMOK-a do zmiany wskazań licznika to także podpinam CAN Analizator aby zobaczyć co też autor programu zmienia i gdzie w liczniku.
    - jeśli ktoś korzysta tylko z diagnostyki CAN, czyli wszystkie diagnoskopy to nie ma żadnego problemy współpracy z tym urzadzeniem.
    - wszystkie diagnoskopy (VAG KKKL, ELM 327, itd ) używają zintegrowanych sterowników DCM, czyli po naszemu VCP, skutkuje to tym że diagnoskopy łączą się poprzez porty COMxx.
    - Can analizator posiada bufor sprzętowy oraz ma możliwość zakładania maski i filtru na odbierane dane.
    - nie spotykana w innych urzadzeniach w tej samej klasie cenowej jest mozliwość wprowadzenia swoich danych i ich wysłania do magistrali CAN, jest też opcja zapisu i odczytu z pliku.
    - brakuje mi także w tym urządzenie jakiegos rozwiazania dostosowanego do podłaczania do magistrali CAN w samochodzie, np. wtyczka OBDII z gniazdem do podłączenia CAN-Analizatora.
    - ja stosuję kabel rozdzielacz z dwoma gniazdami zenskimi OBDII.

    Sonda oscyloskopowa.
    - żadna z podanych sond nie nada się do pracy z Autoskopem.
    - wejście oscyloskopowe zwykle ma opornośc 1 M OM i pojemnośc 10- 15 pf.
    - wszystkie sondy oscyloskopowe sa dostosowane do tej oporności, na niej bazują stopnie podziału 1:10, 1:100 zas pojemności wejścia jest kompensowana trymerem pojemnościowym na sondzie.
    - wejście autoskopu nie posiada oporności 1 M Om, stopien podziału będzie inny i na pewno nie będzie można skompensować pojemności wejścia oscyloskopu.
    - pojemnością to bym sobie głowy nie zawracał ale przy np. oporności autoskopu == 150 K Om, stopien podziału będzie równy 10 M Om : 150 Kom, czyli prawie 1:66.(6) , czyli impuls z czujnika spalania stukowego bedzie mizerny.
    - przy cenie 85 zł można zakupić i sprawdzić jak na prawdę będzie widać ten impuls.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAN-1.jpg
Wyświetleń:	120
Rozmiar:	98.5 KB
ID:	122519  
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 25-02-2014 o 13:23
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #922
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    to ladna reklama analizatora, bubu nie jestes czasem dystrybutorem na dolny sląsk.... kilka uwag do opisu, sterowniki zintegrowane DCM instalują VCD oraz D2XX...... zaś can analizator ma tylko krokodylki i jak bubu zaznaczył brakuje tego połączenia do wtyku OBD2.....

  3. #923
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Dzięki.

    Skoro analizator ma tylko dwa krokodylki, a jest analizatorem CAN, to najwyraźniej nie potrzebuje GND. Ale poprzez adapter do breakboxa i podanie na interfejs dwóch pinów 6 i 16 i tak się nie połączyłam z niczym. Co prawda to raczej nie miało sensu, bo korzystałam z OBD link SX, a on ma we wtyku wszystkie piny…

    Wtyk OBDII – mam wtyk OBDII, w innej postaci niż wtyk. Mam breakout-box OBDII i tam mam wyprowadzone piny na gniazda bananowe. A z krokodylków na wtyki bananowe to można zrobić, już przy Dx tak robiłam. Czy połączę w taki sposób analizator z złączem w samochodzie?

    Patrzyłam na oscylogramy z pinów 6 i 14. Są jedynie drobne różnice w bitach obydwu CAN H i L, przy założeniu, że napięcie na bitach z stanem 1, ma być [4V] oraz, że CAN L ma bit 0 na 5V (różnica 1V):
    - bity 1 na CAN H wzrastają, a na CAN L maleją, a bity 0 są na tym samym poziomie. Ale to subtelna różnica, więc może bez znaczenia? Sieć działa poprawnie, tylko przerywa połączenie. Gdzie znaleźć informacje jakie powinny być napięcia bitów?

    ABS i VDC są na pinie 1. Tam jest napięcie ok. 11V, na pinie 3 ok. 12V. Na pinach 2, 8, 10, 11, 12, 13, 15 tam jest napięcie zero z drobnymi impulsami 0 i 1, ale o b, małym napięciu. Tylko na 9 mam zero bez żadnych impulsów. Nie wiem, jak to ocenić, te piny może po prostu nie mają znaczenia, nie ma tam info. Może wiadomo, czemu tam są impulsy? I czy te piny w GT są wykorzystywane do czegokolwiek?

    Czy da się połączyć analizator CAN tym co mam, ze złączem w samochodzie? Gdyby się dało, mogę, spróbować. Chcę chyba zobaczyć. Tylko, że nie wiem, ani jak to analizować, ani nic, więc to może być klęska. A może uważacie, że nie ma sensu po prostu? Ja nie wiem, bo nie wiem, czy mogę mieć usterkę magistrali CAN, przy której sieć normalnie pracuje. I czy to miałoby jakieś konsekwencje?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAN_1.jpg
Wyświetleń:	109
Rozmiar:	73.5 KB
ID:	122596   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAN_2.jpg
Wyświetleń:	97
Rozmiar:	80.6 KB
ID:	122597   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAN_3.jpg
Wyświetleń:	106
Rozmiar:	71.8 KB
ID:	122598   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAN_h.jpg
Wyświetleń:	112
Rozmiar:	88.8 KB
ID:	122599   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAN_l.jpg
Wyświetleń:	118
Rozmiar:	94.4 KB
ID:	122600  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pin_2.jpg
Wyświetleń:	115
Rozmiar:	87.0 KB
ID:	122601  

  4. #924
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie wiem jak jest w GT z pinami.
    - sieć o przepływnosci 50 kbits ma wyjście na pinach 6-14, tak jest prawie we wszystkich fiatach.
    - sieć o przepływności 500 kbits na wyjścia juz róznie, giulietta piny 1-9, fiat 500 piny 2-10.
    - mozna do tego uzyc oprogramowanie MES, on mówi kiedy podłaczyc kabel żółty albo inaczej kabel Y.
    - jakoś dziwnie pokazuje żądane kable program alfaOBD.
    - czy can analizator pomoze coś znależć, nie bardzo wiemy czego szukać.
    - nie ma żadnego samouczka dla CAN.
    - magistrala CAN nie zgłasza żadnych błędów.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	GT-2.jpg
Wyświetleń:	203
Rozmiar:	46.3 KB
ID:	122605Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	GT-1.jpg
Wyświetleń:	234
Rozmiar:	53.7 KB
ID:	122606

    - jak masz break-boxa to nie ma problemu aby sie połączyć krokodylkami z CAN analizatorem.
    - trzeba tylko pamiętać aby sortowanie było włączone, inaczej lawina informacji z CAN zaleje bufor wejściowy.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 26-02-2014 o 07:54
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #925
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Dzięki. Może zadam głupie pytania i chcę iść złą drogą, ale… jak nie zapytam to się nie dowiem.

    Czego szukamy? Nie wiem tak do końca. Ale jeśli nie można się połączyć z modułami korzystającymi z magistrali CAN, to coś jest nie tak. Zauważ, że nie można także przeprowadzić żadnej diagnostyki w/w urządzeń, gdyby przestały działać. To chyba wystarczające powody.
    - AlfaOBD podczas próby monitorowania CAN BUS wywala error na terminalu – na etapie komunikacji.
    - wszystkie urządzenia działają,
    - może dziury w całym?

    Nie ma pewności, że nie ma błędów, skoro nie możemy się połączyć z niczym oprócz silnika, ABS i ASRu? Nie mogę się połączyć z całą grupą urządzeń – z BC, CAN, etc... Dla silnika, muszą być spełnione warunki, aby wyrzucił błąd, co nie zmienia obrazu parametrów pracy silnika. Może z tym jest podobnie?

    Z TSem połączyłam się bez problemu tym co mam. Z silnikiem w Tsie łączę się po pinie 7 też tym co mam i żadna przelotka 3-pinowa nie jest mi potrzebna. Łączę się kablem ELM327 lub OBD link SX, bez różnicy. Na pinie 9 w TSie jest klima.
    - Pełne połączenie uzyskałam tylko poprzez alfaOBD. W MES znikało okienko komunikacji, ale nie wskakiwało okienko identyfikujące urządzenie, ani informujące o niemożliwości połączenia. Tylko, że on na 9 ma napięcie większe od 0, a w GT na 9 jest 0.
    - Zresztą jak się ją włączy wtenczas na nim spada napięcie. A też wtedy rpm przypadają nieznacznie. Tyle, że ten nie ma CAN.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	156TS_pin9_i_7.jpg
Wyświetleń:	186
Rozmiar:	89.2 KB
ID:	123208

    - W TSie połączenie z ABSem też powodowało załączenie kontrolki, ale na ok. 1-2 sekund, a potem się wyłączała i połączenie z modułem było nadal. Nie przerywało go.
    - w GT oprócz ABS (pin1), ASR (pin 3), xenonów (pin12) z wszystkim innym modułami powinnam się połączyć poprzez intefejs OBDII. Tak wynika z programów MES i alfaOBD.

    Oscyloskop powinien dać więcej informacji, w opcji, że także dekoduje bity. Ale oscyloskop to przede wszystkim pomiary napięcia. Dlatego patrzyłam na CAN H i L pod względem napięć i to jedno mi się nie podobało, jeśli chodzi o te linie.
    - Zobacz, jak picosope ustawia CAN. Dlatego ustawiłam je zgodnie z napięciami, które założyłam. Ale źle je założyłam w sensie wartości. W sumie to sygnały różnicowe mogłam patrzeć sondą różnicową i wtedy byłoby dobrze widać – wielkość napięcia różnicowego. Powinno być tak, jak znalazłam:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CanHiL_napięcia.png
Wyświetleń:	279
Rozmiar:	6.2 KB
ID:	123213 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CANHiL_klima_ON_OFF.jpg
Wyświetleń:	131
Rozmiar:	122.1 KB
ID:	123212 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CANHiL_bit_dane_odebrane_nieodebrane.jpg
Wyświetleń:	124
Rozmiar:	85.2 KB
ID:	123211 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CANHiL_bit_CRC_ACK.jpg
Wyświetleń:	149
Rozmiar:	110.7 KB
ID:	123210


    To daje min 0.6V dla recesywnych (1) odpowiednio więcej lub mniej zależnie od lini, dominujące (0)zostają bez zmian. To nie jest poprawnie, bo jest poza zakresem normy. Jaki próg ma ECU – nie wiem. Właściwa oporność jest ważna, bo wszędzie o niej piszą.
    - moment włączenia klimatyzacji – zwiększa się napięcie na CAN H.
    - Picoscope podczas dekodowania CAN – nie wykrywa błędów, ale np.: wartość ACK delimiter jest == 0, a jak czytam - zawsze powinna być 1. Podobnie jak CRC.
    - Na każdej linii są analogiczne ramki, bity, nie ma żadnych przerw.
    - CAN działa w obie strony, na obydwu liniach jest napięcie i są ramki. Ramek jest mało.
    - nie jest tak, że na jednej jest napięcie zerowe, albo na obydwu. Nie jest tak, że któryś bit sam ulega podwyższeniu (napięcie) lub zmniejszeniu na jednej linii.
    - Bity rozchodzą się poprawnie, są przeciwne dla bitów.
    - Ten ostatni bit z większym napięciem świadczy o tym, że są odpowiedzi, wiele odpowiedzi. Czasem tego bitu nie ma. Może wtedy odpowiedź jest negatywna.
    - tyle ja widzę na podstawie tego co wyczytałam. Czego nie widzę – nie wiem.

    Pozostałe piny, wg oscyloskopu.
    - są mikroramki – o amplitudzie napięcia rzędu plus, minus chyba 50 - 300 mV, niezależnie od napięcia na pinie;
    - na 1 i 3 pinie jest napięcie większe od 0 i nie ma żadnych mikroramek.
    - na pinach 2 i 10 jest napięcie == 0V + mikroramki, odpowiednio plus i minus.
    - na pinie 7 jest napięcie większe od 0 + mikroramki plus, na 15 napięcie == 0 + mikroramki minus
    - na pinach 8, 9, 11, 12, 13 napięcie == 0 + mikroramki minus.
    - 16 – zasilanie
    - 6 i 14 – CAN H i L
    - mikroramki wypadają w tych samych miejscach i mają tą samą liczbę bitów, jeśli porównywać dwa na raz.
    - w TS jak się łączę, to zawsze mam napięcie większe od 0 na pinie, na 4 pinach. W GT tylko 3 piny sygnałowe dają napięcie większe od 0. Może to jest problem?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pin1_2_9_10_2plus_9Aminus.jpg
Wyświetleń:	146
Rozmiar:	67.3 KB
ID:	123216 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pin1_2_2plus.jpg
Wyświetleń:	164
Rozmiar:	76.2 KB
ID:	123215 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	156TS_pin9_i_7.jpg
Wyświetleń:	186
Rozmiar:	89.2 KB
ID:	123208 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pin7,8,15_7plus_8plus.jpg
Wyświetleń:	132
Rozmiar:	65.0 KB
ID:	123217

    Tylko, że z tego, co piszesz, niestety źle zrobiłam testy oscyloskopem. Źle sparowałam, zwarłam piny, nie mam – 2 i 10, 7 i 15, 1 i 9, 11 i 12, 12 i 13. Źle też identyfikowałam, że interfejs OBD link SX ma wszystkie piny. Nie ma 1, 3, 8, 9, 11, 12, 13. Należałoby badać CAN oraz Tx/Rx w jednym czasie. Te ostatnie będą się różniły liczbą bitów – tym ostatnim, że albo będzie, albo nie będzie. Tylko, że wg tego linku Tx/Rx bywa na 7 i opcjonalnie na 15. Może to i głupie, ale po prostu myślałam, że te impulsy na innych pinach to jest odpowiedź urządzenia, choćby negatywna. I że poprzez break-out box zbadam co się dzieje na nich, na węzłach, bez konieczności podłączania oscyloskopu, czy analizatora pod urządzenie. Tylko, że potrzebne są dwa wykresy Tx i Rx. A tam na prawie każdym pinie mam jeden… Myślałam, że na tych co napięcie impulsów oscyluje na plus minus 50mV to, że nie ma odpowiedzi, a na tych z napięciem jest odpowiedź, ale… Bo wygląda, że jak mam łączność z modułem czy silnikiem, to jest napięcie większe od 0. One raz są dodatnie, a raz ujemne i to też nie wiem dlaczego. Wg tego co czytałam to Tx i Rx powinny być ujemne. Gdzie mam szukać Tx i Rx? I czy je zobaczę, bo piszą, że to sygnały cyfrowe. A te co widzę są analogowe. Co to jest?

    Jestem tu, wg tego schematu:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAN.png
Wyświetleń:	243
Rozmiar:	44.7 KB
ID:	123209

    Tam jest bramka jeszcze…

    Na tym, że tu mam wszystko bazowałam, że taki screening zrobię, a potem jak będzie trzeba, to mechanik zbada może węzły. Ale nie wiem, czy się da bez podłączania do poszczególnych węzłów?

    Mam już analizator CAN, a od wczoraj mam program. Nie trzeba włączać sortowania, bo naniesiono poprawkę. A coś dla fiata ma być lada dzień. Tak trochę nie wiem jak się za to zabrać, bo będą dane z wszystkich węzłów i trzeba umieć je przefiltrować, no może. Tylko, że chcę też zobaczyć Tx/Rx, a nie wiem czy się da zrobić?

    Trochę mam obawy, aby się łączyć, bo producent mi powiedział, że mam się nie przejmować jak unieruchomię program lub samochód… Tylko, że nie dam się przekonać, że mam udawać, że tak ma być i badać klimę termometrem, albo innymi metodami, skoro jest program. Najwyżej nie dam rady temu. Nic się nie stanie jak się poddam, a analizator będę mieć na wszelki wypadek.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli zacznę jednak badać, to chciałam jednocześnie badać oscyloskopem lub testerem. Chciałam także wymusić testerem przerwanie łączności z CAN i zobaczyć co pokaże analizator lub tester. Najwyżej na adapter podepnę interfejs KKL. Czy mogę rozdzielić sygnał z gniazda bananowego w break-out boxie na dwa poprzez adapter 1x wtyk bananowy2x gniazdo bananowe?

    Czy możecie wrzucić plik z analizatora jakiś, żebym mogła zobaczyć jak działa program, ćwiczebnie? Myślałam, że będzie można zrobić test analiazatora, bez podłączenia pod CAN, ale albo nie można, albo nie potrafię.

    Czemu są takie różnice:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	K-line_wzorzec_GTJTS.jpg
Wyświetleń:	119
Rozmiar:	68.2 KB
ID:	123214


    156TS_piny_autoscope.zip
    156TS_MES.zip
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 03-03-2014 o 01:17

  6. #926
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Myślałam, że będzie można zrobić test analiazatora, bez podłączenia pod CAN, ale albo nie można, albo nie potrafię.
    - podeslij swój program na mego maila, dzięki.
    - o tym testowaniu can analizatora to chyba nawet producent nie wie.
    - naturalnie że jest taka możliwość..
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	can1.jpg
Wyświetleń:	180
Rozmiar:	122.4 KB
ID:	123224  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-03-2014 o 09:48
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #927
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Dzięki, popatrzę.

    Producent wie pewnie, bo robi te urządzenia i je testuje, ale ja nie wiem, bo nie zapytałam. Powiedział, że kolejne poprawki, wersje programu można będzie pobrać. Tylko nie zapytałam jak pozyskać kolejne upgrade, bo myślałam, że prześle mi link do strony z hasłem i tam będzie można zaglądać, co jakiś czas. Ale panują jakieś dziwne zwyczaje, że się przesyła linki bezpośrednie.

    Wysłałam. Możesz zobaczyć, czy naniósł poprawkę? Bo jak nie, to najwyżej może napiszę do niego w tej sprawie, a też zapytam jak pozyskiwać kolejne wersje i skąd wiedzieć, że są.

  8. #928
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    Panie i Panowie , jakie poprawki..... wersja z 13.01.2014 o CRC 52830D57..... chyba, że dystrybutor mówi o poprawkach w stosunku do wersji 2.0....

  9. #929
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Napisałam już do producenta, poprosiłam, żeby przesłał mi wersję z poprawką buforu, jak obiecał oraz o informacje kiedy będzie wersja z działającym CAN BUS dla fiata. Jak nie odpowie na mail, to zadzwonię do niego jutro.

    Zrobiłam ten test analizatora. Tylko nie mogłam otworzyć plików .cst Program nie widzi takiego rozszerzenia.

    Same liczby… Filtruje po ID. Tylko jeszcze trzeba wiedzieć, co które ID oznacza… No, nic muszę poczytać o tych liczbach i nie tylko. Muszę sobie wyobrazić coś, wykresy.

    Jutro spróbuję zrobić próbę w samochodzie. Mam ustawić standard--50kbit/s—normal? Trochę na wyrost pytanie, ale czy jest sens robić testy w MAR, ON, i w jeździe? A o inne rzeczy pewnie będę pytać po tej próbie.

    Najbardziej mi żal, że nie badałam oscyloskopem CAN i pinów po kolei. Trochę wiedzy umknęło. Spróbuję na autoscope, ale nie wiem, jak to będzie wyglądało na 2 kanałach.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Analizator_CAN_próba1.png
Wyświetleń:	91
Rozmiar:	82.7 KB
ID:	123344   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Analizator_CAN_próba2.png
Wyświetleń:	121
Rozmiar:	98.4 KB
ID:	123345   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Analizator_CAN_próba3.png
Wyświetleń:	100
Rozmiar:	100.9 KB
ID:	123346  

  10. #930
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - *.CST to chyba pliki nadajnika.
    - mam tą samą wersję oprogramowania, czyli to wersja do nowego hardwaru.
    - czekam na info jak pobierac nowsze wersje.
    - ale ta obecna wersja sprawuje sie dośc dobrze, nie działa tylko CAN BUS Pojazd i często, gesto zawiesza się pod vin7.
    - chyba to wina zakladki "wyslij".
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  2. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  3. Prośba o sprawdzenie parametrów
    Utworzone przez milek_22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 20:26
  4. Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika
    Utworzone przez kak-tus w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 10:47
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory