Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 62

Temat: [156] stuki w silniku 1.8

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A ja nie wierzę, że to jest panewka od tego silnika. Mechanicy robią takie numery i oddają zużyte części od inych samochodów, żeby nie wyszło, że wzięli kasę za niepotrzebną robotę. Przy takim zatarciu ten silnik raczej nie miałby prawa się obracać.

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    SG0240, e tam mało widziałeś, krecil by sie bez najmniejszych problemow ;] Co powiesz na taka panewke??



    Wyjeta z mojego silnika z 2.0 16V z Tipo, do ostatniej chwili silnik smigal, mial cisnienie oleju na wolnych kolo 1bara przy pelbym bucie kolo 4,5bara wiec ja na ten silnik dobre, panewka miala zerwane zamki krecila sie w stopie korbowodu, brak kompozytu, na brzegach panewki i w okolicy zamkow widac ze material od temperatury "poplynal", zaciemnienie na niej to ubytek materialu ktory sie wysypal do polowy grubosci a silnik w z taka panewka przejechal pare KJSów ;]

    Jak widac wloskie silniki duzo zniosa ;] w Oplu juz by korba bokiem wyszla ;]

    pzdr. Grzesiek
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Myślę, że nie ma sensu się licytować, kto ile widział - ważne żeby nasz kolega znalazł prawdziwą przyczynę swoich problemów.
    Pozdrowienia.

  4. #34
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ziomek_z
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.6 T.S. 1999
    Postów
    115

    Domyślnie

    cinas1980 mnie sie wydaje, że ten stuk może być od tłoka... ale to tylko przypuszczenia bo nie slyszałem jak to chodzi

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No , ale cały czas nie wiemy, czy był zdejmowany pasek wielorowkowy i czy na osprzęcie wszystko jest OK.

  6. #36
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    witam po świętach
    SG0240 to jest panewka z mojego silnika wierz mi. a ten mechanik to mój serdeczny kolega więc wiem że świństwa by mi nie zrobił. umowę mam z nim taką że jak będziemy wrazie co zrzucać głowicę i jak nie znajdzie przyczyny stukania to nic nie weżmie odemnie za to. najgorsze że nie można precyzyjnie określic źródła tych stuków więc metodą eliminacji trzeba szukać. co do tłoków to były sprawdzane przy wymianie panewek czy nie ma luzów na sworzniach no i niby nie ma. szkoda tylko że dalej nie mogę chodzic tak to bym razem z nim siedział w kanale i "mużdzył" nad tymi stukami. wiem jedno do skutku będzie to robione metoda prób i błędów niestety. w najgorszym przypadku mały przeszczep
    czego bym chciał uniknąć.
    a i jeszcze co do paska to był ściągany no i osprzęt poki co jest oki
    pozdrawiam

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  7. #37
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No to jak tak, to już tylko pozostaje podejrzenie, że to jednak stuka coś w zaworach - pewnie któryś z popychaczy. :|?:

  8. #38
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    witajcie.

    cinas jak wiesz mam ten sam problem. dziś obsłuchał mi auto człowiek który naprawia alfy już od kilku lat i jego diagnoza była taka - luz na sworzniu tłoka. sam bylem niemal przekonany że to popychacze ale on tylko usłyszał dźwięk i od razu postawił diagnoze. w ten weekend ma się lepiej przyjrzeć sprawie. jak będę wiedział coś więcej to dam znać.

    sam zdecydowałem się na naprawę bo przy tak rozgrzebanym silniku można dość dokładnie go zdiagnozować. mam nadzieję, że potem bedę miał spokój z naprawami na dłuższy czas. w związku z tym chciałem jeszcze kolegów jakiego kosztu części mogę sie spodziewać? mechanik zrobi mi kosztorys jak będzie pewny, że to rzeczywiście sworzeń. chciałbym mieć jednak jakąś inną opinie na ten temat żeby mieć porównanie

    z góry dzięki za pomoc

    pozdrawiam

  9. #39
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    w przyszłym tygodniu wjezdzam na warsztat i grzebiemy do skutku :twisted:
    powodzenia ziomster

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  10. #40
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    a więc tak, dzis ściągnąlem głowice krótko mówiąc tłok się skonczył i do wymiany na szczęście tuleja jest nie uszkodzona. jutro umieszcze fotke z tłokiem. coś się dostało do komory i go uszkodziło. głowica cała, jutro bedzie pomieżona i zobacze czy ja planować. na dzis tyle złych wieści dla mnie, poki co poszukuje na wczoraj tłoka.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

Podobne wątki

  1. [159] stuki w silniku
    Utworzone przez skoku86 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 05:45
  2. 2.0 v6 tb stuki w silniku
    Utworzone przez radziu156 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-09-2012, 17:20
  3. [156] stuki w silniku 1.8
    Utworzone przez bibu26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-05-2012, 22:19
  4. [145] Stuki w silniku
    Utworzone przez Wojce w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-01-2008, 14:38
  5. [156] Stuki w silniku
    Utworzone przez Majkel w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 06:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory