Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Wysokie obroty na luzie !

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar Lewy
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2000r. 136KM
    Postów
    2

    Domyślnie Wysokie obroty na luzie !

    Wszystko działało normalnie do momentu aż nie zostawiłem auta na światłach i rozładowałem akumulator, odpaliłem go na pycha a obroty stały na 3 tys. masakra dojechałem tak do domu i nic sie nie zmienia po ponownym odpaleniu. Ktoś wie co to może być ?

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    sprawdz pod maską, nieszczelny kolektror ssący lub uszkodzony krowiec. Tam jest na linkę otwieranie przepustnicy może linka jest przycieta na osi przepustnicy i do końca nie zamyka zaworu a może pekła sprężyna powrotna, trzeba podnieść machę i popatrzeć

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    75andrew155 a nie sadzisz że aku się rozładowało i komputer się zrestartował? według mnie to tak jak odpiąć klemy i robić restart ustawień komputera w boxerku, po prostu odpal auto zostaw na jałowym nic nie gazuj, będzie falowało na obrotach wysokie niskie ale się z czasem sam ustawi lub zrób teraz restart odepnij klemy na 10 min podepnij i zostaw auto na luzie to będzie lepsze rozwiązanie.

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Moim zdaniem w boxerku takie procedury są nic nie warte tam nie ma co się adaptować zbyt uboga elektronika ale tak jak piszesz spróbować można to nic nie kosztuje. Miałem podobny problem gdy wymieniłem krokowiec na jakiś zamiennik i obroty jałowe były wysokie nic nie pomagało musiałem założyć ori MM dopiero sie uspokoiło

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    heh racja elektroniki jest mało ale zawsze po dłuższym odłączeniu aku, komp coś tam sobie ustawia i odczuwalna jest zmiana pracy silnika(falowanie obrotów) z czasem wszystko wraca do normy,sam kiedyś tak miałem i nawet temat jest gdzieś o tym żeby zostawić auto na pare minut.. po tym (restarcie), Lewy nic Cię to nie kosztuje a może rozwiązać twój problem

Podobne wątki

  1. [GTV] Wysokie obroty na luzie przy dojezdzaniu
    Utworzone przez Speed223 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-02-2015, 11:24
  2. [159] Jazda na luzie (obroty 500-1000) ???
    Utworzone przez Nitro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-05-2013, 09:02
  3. [GTV] Falujące obroty na luzie
    Utworzone przez MrMike w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-03-2013, 09:12
  4. [146] Wysokie obroty na luzie
    Utworzone przez makoomba w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 16:10
  5. [155] Utrzymujace sie obroty, na luzie.
    Utworzone przez Wielki w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-12-2008, 00:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory