Strona 16 z 23 PierwszyPierwszy ... 67891011121314151617181920212223 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 229

Temat: [Brera] jaki silnik wybrać - temat ogólny

  1. #151
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Przypominam, ze temat jest o silnikach w 159/Brerze, a nie o wycieraczkach, maserati, beznyna kontra pozostali itp.
    Nabiliscie 4 strony offtopu, ogarnijcie się

    To nie HP.
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 04-03-2014 o 12:44

  2. #152
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    Ale sie uczepiliscie tych wycieraczek, nie zrozumieliscie aluzji czy co? Ja uwazam ze jaka cena taka jakosc i za dobra jakosc trzeba zaplacic a nie pozniej biadolic "no przeciez serwisowalem Alfe a ona sie ciagle psuje"

    Wrcajac do tematu to do Brery pasuje albo 3,2 albo 1,75 (temu drugiemu male dlubanko tak pod 220km i mozna latac )


    Sent from my iPhone
    Born to be wild.

  3. #153
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzdylu Zobacz post
    Wrcajac do tematu to do Brery pasuje albo 3,2 albo 1,75 (temu drugiemu male dlubanko tak pod 220km i mozna latac )
    Większe też mu nie zaszkodzi, tylko musi być zrobione z głową

  4. #154
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    nowłąśnie - skoro dzuljetta ma 240 kucy, to czemy brera miałaby mieć mniej?

  5. #155
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    PF 126p 1976 Giallo * Brera 2.4 JTDM Rosso Alfa * Giulietta QV 8C
    Postów
    133

    Domyślnie

    w teorii fajny pomysł, tylko zobaczcie ile jest ofert z silnikiem 1,75 i ile kosztują takie auta, a potem popatrzcie ile kosztują pozostałe jednostki, to chyba rozjaśni wam trochę sprawę wyboru

  6. #156
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał baksiu Zobacz post
    tylko zobaczcie ile jest ofert z silnikiem 1,75 i ile kosztują takie auta, a potem popatrzcie ile kosztują pozostałe jednostki,
    Pozostałe jednostki były dostępne już w starszych rocznikach. 1750 TBi praktycznie w końcówce produkcji, stąd różnice w cenie

  7. #157
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał baksiu Zobacz post
    w teorii fajny pomysł, tylko zobaczcie ile jest ofert z silnikiem 1,75 i ile kosztują takie auta, a potem popatrzcie ile kosztują pozostałe jednostki, to chyba rozjaśni wam trochę sprawę wyboru
    Baksiu, ale to już było. Co z tego ze 3.2 jest tanszy jak dodasz do tego akcyze i ewentualne koszta na cuda wianki z silnikiem, to się okazuje ze ze brera za 50k z tbi wcale nie jest takim głupim pomysłem z porównaniu do brery 3.2 za 35k i do oplat

  8. #158
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Co z tego ze 3.2 jest tanszy jak dodasz do tego akcyze i ewentualne koszta na cuda wianki z silnikiem, to się okazuje ze ze brera za 50k z tbi wcale nie jest takim głupim pomysłem z porównaniu do brery 3.2 za 35k i do oplat
    Tak naprawdę czas zweryfikuje która opcja jest lepsza. V6 wytrzymuje spore przebiegi i fajnie brzmi, TBi jest lekkie i lepiej się pewnie prowadzi, ale pytanie jak będzie wyglądał silnik przy 200tys.? Bo gorszy dźwięk można sobie zrekompensować układem wydechowym i podciągnięciem mocy na chipie
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  9. #159
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cra3y
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Z4 E89
    Postów
    309

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    ale już są instalacje LPG które funkcjonują przy bezpośrednim wtrysku. Ich koszt to około 7 tys zł. Trzeba na prawdę robić sporo km żeby to się zwróciło ponieważ te instalacje korzystają jednocześnie z BP jak i LPG w celu chłodzenia wtrysków BP.
    Pampik, poczytaj o LPDi - to wtrysk gazu w postaci ciekłej przez wtryskiwacze benzyny (do zastosowania w silnikach z wtryskiem bezpośrednim, jak JTS czy TSi) - nie trzeba drutować z używaniem dotrysku benzyny.
    ale to OT.
    Pozdrawiam
    K.Gajda(cra3y)

  10. #160
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Tak naprawdę czas zweryfikuje która opcja jest lepsza. V6 wytrzymuje spore przebiegi i fajnie brzmi, TBi jest lekkie i lepiej się pewnie prowadzi, ale pytanie jak będzie wyglądał silnik przy 200tys.? Bo gorszy dźwięk można sobie zrekompensować układem wydechowym i podciągnięciem mocy na chipie
    v6 busso być może wytrzymuje duże przebiegi i fajnie brzmi, natomiast co do wynalazku holdenowskiego to już taki pewno bym nie był (zarówno co do wytrzymalosci jak i brzmienia co do chipowania tbi to u cinka cos tam się dzialo w tym temacie, ale az tak dużo szalu to nie robilo. Koniec off topu z mojej strony

Podobne wątki

  1. [159] Jaki silnik wybrać ?
    Utworzone przez kasiabzz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-01-2016, 17:26
  2. Praca Inżynierska - jaki temat wybrać
    Utworzone przez K@rdi4N w dziale Kosmetyka
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-03-2015, 13:37
  3. Jaki silnik wybrać 1.9 JTD czy 2.0 JTS ?? :-)
    Utworzone przez bodziak_spiz w dziale GT
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 08-06-2012, 14:01
  4. Jaki silnik 156 wybrać??
    Utworzone przez rebel w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 19-05-2012, 15:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory