Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: EGR - kontrola policji za granicą - jest ryzyko?

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    W kwestii porządkowej: EGR w dieslu zmniejsza wydzielanie NOx i HC. Drugą funkcją EGR jest szybsze nagrzewanie silnika (w kontekście EURO5 to ważne).

    W jednym z wątków o DPF doszliśmy do wniosku, że przy w pełni zaślepionym EGR zmniejsza się wydzielanie sadzy (a nie zwiększa jak niektórzy sądzili), więc filtr DPF powinien mieć łatwiejsze życie.

    Ja osobiście zaślepionego EGR bym się w ogóle nie bał, moim zdaniem ryzyko wykrycia jest mniej więcej tak samo duże jak ryzyko wykrycia muzyki odtwarzanej z nielegalnych MP3 w samochodzie.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Ja z zaślepionym EGR, wywalonym DPF miałem ostatnio kontrole służb celnych i policji przy granicy, żadnych problemów.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    a jak sprawdzą zaślepiony egr ? , ponadto auto z wyciętym egr przy butowaniu , mniej lub wcale kopci , więc w sumie bardziej ekologiczne jest ;

    tak miałem w 156 jtd16v gdzie po zaślepieniu egr zero dymienia ;

    zagadka : wiecie do czego służy EGR ? - do zaślepiania hehehe
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Podobne wątki

  1. Alfy w policji ?
    Utworzone przez K@rdi4N w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 375
    Ostatni post / autor: 05-04-2011, 12:58
  2. [156] Wariator a ryzyko zerwania paska rozrządu
    Utworzone przez Izabela w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 29-08-2008, 11:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory