W takim razie dobrą ofertą mi się wydają te Techno5 już ze śrubami arp za 1600

więc jak coś to będę się w ich kierunku kierował po sprawdzeniu wymiarów..
Co do SA.. trochę boli cena nie ukrywam.. liczę że może odkryje w tej dziedzinie jakąś amerykę i znajdę coś tańszego w najbliższym czasie.. ale jak nie to pewnie stanie na Vemsie bo do niego o ile widziałem jest zewnętrzny wyświetlacz.. chyba nawet u Ciebie zresztą jest jak pamiętam ;D
Nawet przy czerwonych PU ? bo zamierzałem na czerwonych zrobić tylko żeby poprawić delikatnie sztywność a po prostu przedłużyć żywotność.. sądzę że będzie ok.. to też będzie test jak przy aktualnym silniku nie dam rady to faktycznie okaże się że później będzie bardziej nie do zniesienia.. Tuleje PU do górnego mocowania do obu łap już mam wymontowane i się powoli zbieram żeby do Olkusza je wysłać niech sensownie to opracują żeby nie rozpadło się zbyt szybko..
Co do mocy tak mi się marzy coś z 3xx.. najchętniej gdyby było 350 byłoby naprawdę spełnieniem marzeń o tej furze.. GTA są piękne ale V6 w takim małym aucie jakoś nigdy nie chciałem.. a tu będzie fajnie brzmiące 4 cylindry z turbo i BOVem
Co do turbo moja wiedza jeszcze jest mała, na razie stanąłem nad dopracowaniem tematu bloku, tłoków itp.. wstępnie myślałem nad turbo z Fiata Coupe 20vt, troszkę grzebałem i w końcu wybrałem Greddy TD-05H 18G które jest do mocy 400 koni.. choć przyznam że to było jakiś czas temu już i nie pamiętam już co mnie skłoniło do tej turbiny.. ostateczny wybór i tak będzie trzeba podjąć w konsultacji z kimś kto więcej o tym wie.. Kolektor jeszcze nie wyspawany bo bez auta i silnika wsadzonego do komory nikt nie chce rzeźbić niestety bo chętnie bym zrobił kolektor już teraz i miał gotowy..
Głowica leży i czeka od 2.0 TSa.. na pewno będzie porting z kolektorami i troszkę poszerzenie kanałów zarówno w głowicy jak i kolektorach.. do tego kolektor dolotowy metalowy od starych TSów do którego dorobię nową flanszę na przepustnicę od V6 Busso żeby większy przepływ był bo strasznie wąskie gardło jest przy przepustnicy w tym kolektorze.. Ale co do samej głowicy myślałem nad zmianą zaworów na większe ale to chyba zbędny trud.. skupię się na dobrym portingu, troszkę ją dopieścić.. splanować pod nową uszczelkę i chyba tyle będzie ok.. + ostrzejsze wałki a w tej kwestii myślałem nad przeróbką wałków.. są firmy które to robią tylko pytanie ile to pożyje zanim się zetrą.. bo słyszałem że lubią się te przerabiane krzywki ścierać..
Co do flanszy to o ile dobrze ogarniam w tej turbo Greddy TD05 18g już jest flansza do kolektora T3 z niedzieloną muszlą.. a WG niby jest zintegrowany.. ale jest jakaś podwersja która może być bez WG żeby zamontować zewnętrzny.. tyle że czy zewnętrzny WG jest wymogiem dobrej pracy tego całego sprzętu ?
Screamer pipe

to musi nieźle huku robić.. i u mnie na pewno nie będę go wkładał ;D (Jak masz filmik to możesz się pochwalić ;D)
Chryste ale się rozpisałem
