Strona 8 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 114

Temat: 200hp 2.0JTS

  1. #71
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Tak tylko update - EMU steruje już elektroniczną przepustnicą bez problemów

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  2. #72
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=149 nie wiem jakie przelożenie ma ale jak widać po opisie dłuższe.
    Czyli zyskujemy V max, ale tracimy na elastyczności na piątce, czyli w codziennej eksploatacji po mieście nie warto wydawać 1500 zeta + robicizna...
    Za to zysk byłby na autostaradzie - o ile spadają obroty po zastosowaniu tego przełożenia?
    Ostatnio ts spalił mi przy 140 kmh prawie 14 l gazu na 100...masakra...
    Ostatnio edytowane przez Intruz ; 17-03-2014 o 09:04

  3. #73
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    5 bieg w eksploatacji po mieście? Stówą ponad ganiasz czy co?

  4. #74
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    Czyli zyskujemy V max, ale tracimy na elastyczności na piątce, czyli w codziennej eksploatacji po mieście nie warto wydawać 1500 zeta + robicizna...
    Za to zysk byłby na autostaradzie - o ile spadają obroty po zastosowaniu tego przełożenia?
    Ostatnio ts spalił mi przy 140 kmh prawie 14 l gazu na 100...masakra...
    14 L gazu jak dla mnie to norma dla TS'a jak ktoś dynamicznie jeździ - jak szukasz ekonomiki to spróbuj wyrwać gdzieś 6 skrzynię od 166 2.0TS i wrzucić ją do siebie.

  5. #75
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    5 bieg w eksploatacji po mieście? Stówą ponad ganiasz czy co?
    Zależy od miasta

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  6. #76
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    a co to 5ty bieg na mieście ? Normalnie się jeździ 55km/h= 1550rpmów

    ~ taka była piękna ! :C




  7. #77
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lenix Zobacz post
    a co to 5ty bieg na mieście ? Normalnie się jeździ 55km/h= 1550rpmów

    Hahahaha, a potem płacz i zdziwienie, że panewki lecą. TS to nie diesel, nie masz pełnego ciśnienia oleju do 2krpm...
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 17-03-2014 o 13:26

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  8. #78
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    pierwsze słyszę o tym pełnym ciśnieniu oleju, czyli co nie jeździć poniżej 2k rpm ?

    ~ taka była piękna ! :C




  9. #79
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michalkolat
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Jaworzno/Katowice
    Auto
    156 2.0JTS
    Postów
    128

    Domyślnie

    Cytat Napisał b0rn20wn Zobacz post
    To mam inny pomysł dla autora wątku. A jakby podejść do tego wszystkiego z innej strony i zamontować ITB? Do tego dobry kapeć na przód, i odelżyć o te 60 kg? Powinno wystarczyć
    ITB czyli?

  10. #80
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lenix Zobacz post
    a co to 5ty bieg na mieście ? Normalnie się jeździ 55km/h= 1550rpmów
    wow
    Przecież przy takich obrotach tym silnikiem az telepie

    Co do oleju to zgadza się to co napisał kolega Krusz. Przy zbyt niskich obrotach i przyduszaniu silnika może dochodzić do zerwania filmu olejowego.
    Poszukaj na sieci starych odcinków https://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

Podobne wątki

  1. 1.8TS czy 2.0JTS w GT
    Utworzone przez zielu1991 w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-11-2014, 11:47
  2. Witam 156 2.0JTS
    Utworzone przez magikJTS w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 00:13
  3. 2.0JTS Przerywa
    Utworzone przez czester1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-11-2010, 23:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory