Strona 38 z 59 PierwszyPierwszy ... 282930313233343536373839404142434445464748 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 371 do 380 z 582

Temat: Typy przepływomierzy/wkładek

  1. #371
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Jak odlaczysz czujnik temperatury silnika bedziesz mial taki sam efekt. Ecu wejdzie w tryb awaryjny.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  2. #372
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Czyli co? przepływomierz jest dobry a przyczynu mam szukać dalej?? ale marchewa mi sie nie zapala aczkolwiek zapisuje się błąd.

  3. #373
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    jeśli został pomierzony i wskazuje dobre wartości tzn, że jest dobry. Wypięcie przepływki to wejście ECU w tryb awaryjny i załączenie sztywnych map.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #374
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    dokładnie, tylko czemu według stałych wartości silnik ma lepsze osiągi?? A po założeniu przepływomierza słabnie i strasznie kopci....

  5. #375
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    W trybie awaryjnym ECU korzysta z innych map niż w trybie zwykłej pracy. Jeśli włączasz przepływke ECU wraca do pracy w normalnym trybie i korzysta z map do tego trybu. Ciężko jest, ot tak powiedzieć bez żadnych danych co powoduje to dymienie. Trzeba by porównać dawki paliwa, powietrza w danym momencie aby zobaczyć jaki jest AFR i jak to wygląda w mapie. Warto by spojrzeć na doładowania. Jak się zachowuje. Może po prostu jest niewystarczające. Pomiar powierza jest ok, dawka paliwa się zgadza, a powietrze między turbiną, a cylindrami ma jakieś lewe ujście. W sumie do właściwej dawki paliwa trafia niewłaściwa ilość powietrza (za mała), a to oznacza dym. Tak na marginesie w takim przypadku dym oznacza wyższe EGT
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #376
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    zrobię logi na podpiętej przepływce i na podpiętej. Mierzyć powietrze, ciśnienie doładowania, paliwo i co jeszcze??

  7. #377
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    tylko z tym problemem to już wtedy do innego tematu, bo tu sie zrobi mlyn.
    np. tu http://www.forum.alfaholicy.org/147_...i_jtd-138.html
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  8. #378
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    zrobię logi na podpiętej przepływce i na podpiętej. Mierzyć powietrze, ciśnienie doładowania, paliwo i co jeszcze??
    i wyślij mi to e-mailem.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #379
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    zrobię logi na podpiętej przepływce i na podpiętej. Mierzyć powietrze, ciśnienie doładowania, paliwo i co jeszcze??
    Najlepiej to zrób na podpiętej i odpiętej
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  10. #380
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    i wyślij mi to e-mailem.
    Wrzuć leppiej na forum w odpowiednim temacie. Będzie wiedza dla innych.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

Podobne wątki

  1. Wykresy pracy i parametry przepływomierzy
    Utworzone przez Majkel w dziale 147/156/166/GT
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 17-09-2022, 06:44
  2. [159] Różnica przepływomierzy 2,4 JTD
    Utworzone przez Smori91 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-02-2015, 17:02
  3. [145] Wymiana wkładek
    Utworzone przez ADI_BoXER w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-07-2014, 08:30
  4. Typy przepływomierzy/wkładek
    Utworzone przez ap2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 22:26
  5. [155] Rodzaje przepływomierzy 2.0 TS
    Utworzone przez Dawid2605 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17-06-2010, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory