Jak odlaczysz czujnik temperatury silnika bedziesz mial taki sam efekt. Ecu wejdzie w tryb awaryjny.
Jak odlaczysz czujnik temperatury silnika bedziesz mial taki sam efekt. Ecu wejdzie w tryb awaryjny.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Czyli co? przepływomierz jest dobry a przyczynu mam szukać dalej?? ale marchewa mi sie nie zapala aczkolwiek zapisuje się błąd.
jeśli został pomierzony i wskazuje dobre wartości tzn, że jest dobry. Wypięcie przepływki to wejście ECU w tryb awaryjny i załączenie sztywnych map.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
dokładnie, tylko czemu według stałych wartości silnik ma lepsze osiągi?? A po założeniu przepływomierza słabnie i strasznie kopci....
W trybie awaryjnym ECU korzysta z innych map niż w trybie zwykłej pracy. Jeśli włączasz przepływke ECU wraca do pracy w normalnym trybie i korzysta z map do tego trybu. Ciężko jest, ot tak powiedzieć bez żadnych danych co powoduje to dymienie. Trzeba by porównać dawki paliwa, powietrza w danym momencie aby zobaczyć jaki jest AFR i jak to wygląda w mapie. Warto by spojrzeć na doładowania. Jak się zachowuje. Może po prostu jest niewystarczające. Pomiar powierza jest ok, dawka paliwa się zgadza, a powietrze między turbiną, a cylindrami ma jakieś lewe ujście. W sumie do właściwej dawki paliwa trafia niewłaściwa ilość powietrza (za mała), a to oznacza dym. Tak na marginesie w takim przypadku dym oznacza wyższe EGT![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
zrobię logi na podpiętej przepływce i na podpiętej. Mierzyć powietrze, ciśnienie doładowania, paliwo i co jeszcze??
tylko z tym problemem to już wtedy do innego tematu, bo tu sie zrobi mlyn.
np. tu http://www.forum.alfaholicy.org/147_...i_jtd-138.html
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer