Strona 81 z 175 PierwszyPierwszy ... 31717273747576777879808182838485868788899091131 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 801 do 810 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #801
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak 3 jest zarąbisty. Ta... sprężystość Mixolu
    Chociaż "cztery dawki wtrysku na cykl i każdy w innej temperaturze" też mnie powaliło
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #802
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    No kurde ciężko sobie te dawki wyobrazić
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #803
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Dlaczego trudno. Przecież to proste. Silnik ma cztery takty. Każdy wtrysk przy kolejnym takcie. I mamy też różne temperatury. Proste jak drut
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  4. #804
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Ustroń
    Auto
    145 JTD
    Postów
    171

    Domyślnie

    Mnie osobiście najbardziej intryguje temat różnicy sprężystości dwóch cieczy.


    Edit:

    Już wiem co Autor miał na myśli! Mixol wycisza prace silnika dlatego, że jest bardziej sprężysty, więc lepiej tłumi.
    Ostatnio edytowane przez evo ; 25-03-2014 o 20:49 Powód: Olśnienie

  5. #805
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Włodek Zobacz post
    Dlaczego trudno. Przecież to proste. Silnik ma cztery takty. Każdy wtrysk przy kolejnym takcie. I mamy też różne temperatury. Proste jak drut
    Włodek masz fantazję jakbyś odrabiał staż na tamtym forum
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  6. #806
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Włodek jest tam Modem :-) :-P

  7. #807
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Śmiejcie się ale to jest forum mechaników, czyli jakaś biedna Alicja może trafić w ręce takiego... hm... teoretyka-fantasty-ignoranta
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #808
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Fakt oglądałem ten link i czym prędzej uciekłem
    Ostatnio edytowane przez Włodek ; 25-03-2014 o 21:16
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  9. #809
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    147
    Postów
    63

    Domyślnie

    Z tymi nagarami to chyba coś jest na rzeczy panowie. Taka jest specyfika tego typu olejów. Poprawiają "lepkość" paliwa, ale mają i swoje minusy.

  10. #810
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Cytat Napisał dekster Zobacz post
    Z tymi nagarami to chyba coś jest na rzeczy panowie. Taka jest specyfika tego typu olejów. Poprawiają "lepkość" paliwa, ale mają i swoje minusy.
    To ciekawe dla czego u mnie wtryski powoli się czyszczą. Jak by powstawał nagar to by wtryski totalnie zatykało.


    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory