Jeszcze jedno pytanko - ile metrów tego przewodu potrzebuje? zamawiam średnicę 3.5mm, 2m wystarczą na wymianę wszystkich wężyków?
Jeszcze jedno pytanko - ile metrów tego przewodu potrzebuje? zamawiam średnicę 3.5mm, 2m wystarczą na wymianę wszystkich wężyków?
Przewód kosztuje 9zł/metr . Więc myślę, że można sobie pozwolić nawet na 3 metry i powinno styknąć.
Ja własnie zamawiam 3 metry - przewód 3mm
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Dopiero zamówiłem dziś - gadałem z chłopakami z FMIC i powiedzieli, że będzie okej. Poza tym przeczytaj na pierwszej stronie, już ktoś zakładał 3mm![]()
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Kilka dni temu w mojej ex 156 montowane były właśnie 3mm i wszystko pasuje. Dziś będę montowal w mojej obecnej 2.4 175KM. Jakby co to napewno jeszcze coś zostanie z 9m które mam ;-)
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi."
Albert Einstein
Ja w końcu u siebie wymieniłem tylko ten jeden idący do gruchy, była tam ewidentnie mała dziurka, która była czymś zaklejona. W ogóle ten przewód biegnący do gruchy składał sie jakby z dwóch przewodów ze sobą połączonych /cieńszy czarny i grubszy niebieski/ też tak mieliście? Bo gdzieś na zdjęciach tego silnika widziałem taki sam zestaw tego przewodu więc wygląda jak by to było seryjnie montowane.
Pozostałych przewodów nie ruszałem bo to trochę bardziej skomplikowane z tego co widziałem. Poza tym po zdjęciu z Overboost'a tego drugiego przewodu biegnącego do komory silnika, przez parę sekund syczało powietrze więc widać że układ szczelny skoro dopiero po zdjęciu powietrze zeszło.
Wy u siebie wymieniacie wszystkie przewody?