A będzie na wakacje, aktualnie studiuje we Wrocławiu, u mnie w Wordzie w Sandomierzu trzeba sie umawiać na rejestracje (wyprzedzenie tydzień - dwa), a że ja zjeżdzam tylko na piątki-soboty- niedziele, to poszedłem do wordu w jakiś piątek (kończył mi się okres 30 dniowy na umowie) i mi gość powiedział że "normalne zarejestrowanie może uda się zrobić jak Pan poczeka, lecz własne tablice tylko na umówioną godzine), to musiałem się zgodzić niestety. Ale na wakacje, będzie czas to sobie przerejestruje na własneBędzie T0 LUBIE na 100%
![]()
hmmm...może mi ktoś wytłumaczyć jak małemu dziecku o czym Wy tu piszecie?? xD
Ostatnio dowiadywałem się ile kosztuje "profesjonalne" usunięcie filtra dpf( wywalenie filtra i wgranie odpowiedniego programu) i zaśpiewali 1200zł + chip gratis. W paru miejscach usłyszałem podobne kwoty.
A Wy mi tu za przeproszeniem pitolicie o jakichś rurkach za 250zł...i to w ASO!! -.-
Czym różni się usunięcie filtra+program za ~1000zł od wstawienia rurki za 250zł?
Będę wdzięczny za odpowiedź maksymalnie łopatologiczną xd
Pozdro
Ta rurka za 250zł to tylko jedna ze składowej do usunięcia filtra DPF.
Samo wywalenie fizyczne filtra na nic się zda, trzeba usunąć go programowo a to koszt w granicach +/- 500zł
Jeśli sam sobie usuniesz fizycznie to zostanie ci ok.300zł w kieszeni - tyle mniej więcej trzeba zapłacić za wycięcie filtra.
Ceny podaje orientacyjne, takie jakie usłyszałem gdy sam chciałem pozbyć się DPF
Jeszcze jakieś pytania?
Czyli jak się wstawi samą rurkę to albo będą błędy wyskakiwały albo będzie wypalał filtr non stop(lub dużo za często)? Bo jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać?;p
I tak btw koszt 1199zł za usunięcie fizyczne i programowe filtra + lekki chip to drogo?;p
No i dziękować za szybką odpowiedź![]()
Więc tak są 2 główne wyjścia co zrobić fizycznie z puszką filtra DPF
1 Wstawiamy rurkę zakupioną w ASO w miejsce filtra a filtr (cała puszkę) zabieramy do domu (tak bym chyba teraz zrobił)
2 Rozcinamy filtr i wyciągamy środek
a)wyciągamy wszystko co jest w środku
b)wyciągamy wszystko co jest w środku oprócz katalizatora (najlepsze rozwiązanie z punktu 2 bo katalizator potrzebny i nie ma rezonansu)
c)wyciągamy wszystko co jest w środku z katalizatorem lub bez i w środek puszki wstawiamy inną rurkę nie tą z ASO tylko taką aby spaliny przelatując przez pustą puszkę po wkładzie filtra DPF nie powodowały rezonansu ale w puszce jest czujnik, który może przez rurkę źle odczytywać.
Jeżeli wybierzemy jedna z tych opcji musimy wyprogramować (usunąć) DPF z komputera
Mam nadzieję, ze zrozumiale![]()
Ostatnio edytowane przez marcingoleniow ; 04-04-2014 o 07:52
To zależy kto ci będzie robił program.
Ja zakupiłem autko z programem który robił ktoś kto dopiero się uczy..program mega garbaty i tak napisany, że sprzęgło się ślizga.
Nie wiem z jakiej części Polski jesteś, ale lepiej zapłać więcej jak 1199zł za program i udaj się do Gliwic lub Katowic![]()
Tak jest jeśli ktoś nie za bardzo się zna na programowym usuwaniu może narobić bałaganu. Za 500-600 zł. to raczej bym się obawiał takiego tunera. Lepiej jechać do kogoś sprawdzonego i zapłacić więcej i nie mieć potem problemów np. w falującymi obrotami, gigantycznym spalaniem itp.
kamal
jestem z Poznania. Firmą, która oferuje taką usługę za 1199zł jest http://www.cartech4x4.pl/ 2km od mojego miejsca zamieszkania xD
Gliwice i Katowice troszkę daleko są ode mnie...a szkoda.
marcingoleniow
jak najbardziej zrozumiale
Z tego co mi mówili to w firmie w/w puszka zostaje...więc "niszczą" filtr niestety ;p
Nie zapomnij zabrać tego koralowca z platynką, mam na myśli środek dpf-u może uda Ci się sprzedać. Zawsze to jakiś zwrot kosztów.