Ja wstawiałem strumienice i pomogło.
Potem założyłem pusty filtr z katem i jest analogicznie.
Z samą rurką był rezonans.
Ja wstawiałem strumienice i pomogło.
Potem założyłem pusty filtr z katem i jest analogicznie.
Z samą rurką był rezonans.
hmm...tylko, że jak u mnie wywalali puszkę, to trochę ją podziurawili, tzn. wycięli te rurki na zewnątrz i wieszaki...trzeba by teraz pokombinować żeby to przyspawać z powrotem...
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
To jak to wkoncu jest,jak wywalam DPF programowo to rozumiem ,ze niemam DPFu,czyli jak czujnik czyta?
sedici, czujnik EGT to zwykły czujnik temperatury spalin. Jest jeszcze czujnik różnicowy, to jego i tak wyrzucasz wraz z DPFem bo jest zbędny.
murgal, a egr zaślepiałeś blaszką po wyłączeniu programowym?
Wszystko robił cinek, pełna zaślepka + program.
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Tak, jest brany pod uwagę przy dawce wtrysku ale w trybie pracy regeneracyjnej. Jeśli wyłączy się DPF-a w programie, to w ten tryb nigdy nie przejdzie.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
dla zainteresowanych, cześć 19 z linku https://www.fiat-autoparts.com/pl/ka...C4%87/51809647 czyli dedykowana rura w miejsce DPF, zamówiona w tymże sklepie przyszła w ciągu 4 dni roboczych. Najważniejsze, że to oryginalna część! za identyczną w ASO wołają prawie 350 zł. Wygląda na nierdzewkę i zrobiona jest bardzo estetycznie. Wczoraj założona - spasowanie idealne. Po prostu miodzik! Czujniki zabezpieczone i podwieszone pod podwoziem. Na desce zero błędów. Usunięcie programowe u @sdero - polecam