Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 100

Temat: Zamiast DPF

  1. #81
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arturo132
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Stelvio 2.0 280+, Giulietta 1,6
    Postów
    465

    Domyślnie

    Ja wstawiałem strumienice i pomogło.
    Potem założyłem pusty filtr z katem i jest analogicznie.
    Z samą rurką był rezonans.

  2. #82
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120/161KM Powered by CINEK
    Postów
    10

    Domyślnie

    hmm...tylko, że jak u mnie wywalali puszkę, to trochę ją podziurawili, tzn. wycięli te rurki na zewnątrz i wieszaki...trzeba by teraz pokombinować żeby to przyspawać z powrotem...

  3. #83
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    Co ma czujnik egt do dpfa że "broń boże" nie może być rurki?
    chodzi o wspawanie rurki wewnątrz puszki po dpf , np w 2.0 na wysokości wkładu dpf jest czujnik egt , i nie można tam wstawiać w środku rurek , bo czujnik dostanie złe odczyty
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #84
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    To jak to wkoncu jest,jak wywalam DPF programowo to rozumiem ,ze niemam DPFu,czyli jak czujnik czyta?

  5. #85
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    sedici, czujnik EGT to zwykły czujnik temperatury spalin. Jest jeszcze czujnik różnicowy, to jego i tak wyrzucasz wraz z DPFem bo jest zbędny.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  6. #86
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    159
    Postów
    116

    Domyślnie

    murgal, a egr zaślepiałeś blaszką po wyłączeniu programowym?

  7. #87
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Wszystko robił cinek, pełna zaślepka + program.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  8. #88
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    sedici, czujnik EGT to zwykły czujnik temperatury spalin. Jest jeszcze czujnik różnicowy, to jego i tak wyrzucasz wraz z DPFem bo jest zbędny.
    mrugal , ja mówię o 2.0 mj , tam czujnik egt jest przez kompa brany pod uwagę przy dawce wtrysku , i wywalając dpf i wstawiając tam rurę spowodujemy problem , więc lepiej tam puste miejsce;

    o różnicówce nie piszę bo on jest wyłączany przy dpf off
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  9. #89
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak, jest brany pod uwagę przy dawce wtrysku ale w trybie pracy regeneracyjnej. Jeśli wyłączy się DPF-a w programie, to w ten tryb nigdy nie przejdzie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #90
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    159
    Postów
    116

    Domyślnie

    dla zainteresowanych, cześć 19 z linku https://www.fiat-autoparts.com/pl/ka...C4%87/51809647 czyli dedykowana rura w miejsce DPF, zamówiona w tymże sklepie przyszła w ciągu 4 dni roboczych. Najważniejsze, że to oryginalna część! za identyczną w ASO wołają prawie 350 zł. Wygląda na nierdzewkę i zrobiona jest bardzo estetycznie. Wczoraj założona - spasowanie idealne. Po prostu miodzik! Czujniki zabezpieczone i podwieszone pod podwoziem. Na desce zero błędów. Usunięcie programowe u @sdero - polecam

Podobne wątki

  1. V6 - co zamiast katalizatora?
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 20:57
  2. 2.0ts zamiast 1.8ts
    Utworzone przez SeboW w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-06-2012, 11:04
  3. Co zamiast katalizatora w 2.0 TS ?
    Utworzone przez Krisu w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-09-2011, 16:03
  4. [33] silnik 1,5 zamiast 1,4
    Utworzone przez ogion w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-02-2010, 09:28
  5. radio zamiast ICS
    Utworzone przez tomaz w dziale 166
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 17-05-2009, 22:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory