A po co ci jeszcze Q2? Mało ci Q w samochodach?
A dyfer kupisz w każdym aso. Idziesz, podajesz numer, płacisz i... tadam! wychodzisz z "szerą"Przy okazji dobrze od razu kupić łożyska i podkładki do regulacji ale podobno można i bez tego...
Nic się nie zmieni ? Znacz jak jeździ w niedziele do koscioła i po bułki do lydla to pewnie i sie nie zmieni. Wnioskuję jednak że posiadcz gtv V6 po bułki chodzi na nogach![]()
Ostatnio edytowane przez LIGAR ; 11-04-2014 o 22:04
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
da się zamontować q2 do ts?
Czyli uważasz, że skoro silnik z przodu jest lżejszy i słabszy to już nie trzeba szpery, bo jest tylko lekka podsterowność? Ciekawa teoria![]()
Przy V6 szpera ma za zadanie niwelować ciężki silnik wysunięty do przodu, czyli walczyć z dość sporą siłą odśrodkową... Przy TS'ie nie ma aż tak dużej siły odśrodkowej co pozwala jeszcze bardziej zacieśnić zakręt...![]()