Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 90

Temat: Różnicę miedzy zwykła a wersja ti szczególnie w sw

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    w 2.4 to 330mmw 1.9 to 305mm.Pozdrawiam.- Rafał
    Wlazłem na pierwszą stronę po wpisaniu w googla "tarcze hamulcowe alfa romeo 159" i dla 2.4 tarcze Brembo były 292 mm. Ale teraz jak napisałeś to od razu sobie przypomniałem te wymiary.

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Była może wersja sedana w Q4, ale nie TI?
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  3. #13
    Użytkownik Ogier Avatar dobry
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 1,6TS(EL147ME), Chrysler 300c 5,7HEMI
    Postów
    196

    Domyślnie

    mam 2,4 Ti w Q4 na pewno zaciski są czerwone i do tego wentylowane tarcze tylne nie pamiętam czy w zwykłej też są wentylowane
    WWW.TMIN.PL - ELEKTROMECHANIKA, KLIMATYZACJA, WULKANIZACJA(WYM.OPON), ALARMY , AKCESORIA ORAZ CZEŚCI TEL. 501-545-779
    AUTA: jest 147 1,6TS, CHRYSLER 300C
    była 145 1,4TS, 156 2,4jtd, 159 SW Ti 2,4 jtdm Q4, 156 2,5 V6

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    Czy w wersjo po lifcie 1.9 tarcze są także 305mm i czy jest możliwość zrobienia SWAPA na 330 ?

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar Andree
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 SW 1,9
    Postów
    188

    Domyślnie

    Cytat Napisał coachu Zobacz post
    Czy w wersjo po lifcie 1.9 tarcze są także 305mm i czy jest możliwość zrobienia SWAPA na 330 ?
    Po lifcie masz z przodu 330 z tyłu 292, przed liftem było 305 i z tyłu jednolita 278. Ja swapa będę robił na tył, zacisk mi powoli pada. Wystarczy wtedy założyć zaciski na tarcze wentylowane, są szersze. Z przodu też można swapa, ale to wymaga wymiany zwrotnic. Zaciski Brembo są potężniejsze i mają inne mocowanie. Najlepiej wtedy dorwać jakieś aluminiowe zwrotnice. Można też bez wymiany zwrotnic założyć zaciski Brembo od Alfy 166, wtedy nie będziesz miał ranta na 305mm tarczy. Ona ma tarcze 310, ale nie wiem czy te tarcze podejdą do naszej. Kolega alces1 bawi się ze swapem z 166, jak zainteresowany to popytaj. Tyle że to już nie będzie rasowe 159 TI

  6. #16
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    159 2.4JTDm Q4 ti
    Postów
    7

    Domyślnie Wersja ti

    Witam. Pytam kolegów którzy posiadają wersję "ti". Jeździliście z 5 osobami na pokładzie? Ja jeździłem na 17'' w zimę i jest tragedia. Dobrze że wstawiłem sobie płytę aluminiową bo plastik się szybko łamie
    Pytanie czy jeśli chciałbym go podnieść to do wymiany są tylko sprężyny na przodzie czy wszystkie cztery?
    Czy amory też trzeba zmieniać?
    Ostatnio edytowane przez b_tomx ; 12-04-2014 o 19:57

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar hoyraq
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    WN
    Auto
    159 SW TI
    Postów
    68

    Domyślnie

    Cytat Napisał b_tomx Zobacz post
    Witam. Pytam kolegów którzy posiadają wersję "ti". Jeździliście z 5 osobami na pokładzie? Ja jeździłem na 17'' w zimę i jest tragedia. Dobrze że wstawiłem sobie płytę aluminiową bo plastik się szybko łamie
    Pytanie czy jeśli chciałbym go podnieść to do wymiany są tylko sprężyny na przodzie czy wszystkie cztery?
    Czy amory też trzeba zmieniać?
    Jeździliśmy w zimę, na 17, w 5 osób dorosłych na pokładzie po Warszawie i tragedii nie było (motor 2.0). Co prawda auto ładnie siadło na tyle ale nie przytarłem ani razu. Pozatym nawet przy takim załadunku to tył siada nie przód więc nie wiem co ma do tego płyta. Nie wiem jak w Twoim przypadku (2,4 + Q4) kosztowo by wyglądała wymiana sprężyn na serie bo o wyglądzie nie wspomne.

  8. #18
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    159 2.4JTDm Q4 ti
    Postów
    7

    Domyślnie

    Powiem szczerze, że wolałbym crosswagona Po kilku akcjach. Gdzie w mieście przejeżdżając, nie co szybciej przez lekko zapadnięte skrzyżowanie. Urywam 3 śruby mocujące płytę i wyginam ją o kilka milimetrów tak, że dyfer przy depnięciu stuka o płytę. To chyba nie jest fajne? Widzę jednak że większość ludzi prawie każdym forum ma manię chip-tuningu i obniżania aut. Ludzie kupuje auto żeby jeździć po drogach w Polsce, a nie po torze Jak podniosę auto o 2 cm czyli do standardowej wysokości to nawet nikt tego nie zauważy.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar hoyraq
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    WN
    Auto
    159 SW TI
    Postów
    68

    Domyślnie

    No widzisz ja nie ma dyfra i mam spokój może po prostu wolniej po zapadniętych skrzyżowaniach zimą. Na 17 auto jest niższe niż na 19.

  10. #20
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    159 2.4JTDm Q4 ti
    Postów
    7

    Domyślnie

    Cytat Napisał hoyraq Zobacz post
    No widzisz ja nie ma dyfra i mam spokój może po prostu wolniej po zapadniętych skrzyżowaniach zimą. Na 17 auto jest niższe niż na 19.
    To zależy jaki profil i szerokość opony Teoretycznie przy tej samej szerokości i profilu opony ale o jeden cal większej felgi auto będzie wyższe w przybliżeniu o 25 mm. Tylko nie wiem czy ktoś to zauważył. Tak się nie dobiera opon. Musi być zachowana standardowa wysokość bo będzie koło ocierać o nadkole.

Podobne wątki

  1. Różnice miedzy BL a standartowa wersja
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-12-2014, 15:28
  2. [159] Dopuszczalne różnicę między otrzymanym a oczekiwanym doładowaniem?
    Utworzone przez pj1812 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-10-2014, 10:02
  3. Powrót do sprawy nagłośnienia - szczególnie tył.
    Utworzone przez Mikellino w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-01-2011, 15:35
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-06-2010, 05:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory