Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Zmiana ECU z 1.5.5

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    Ale przykladowo abs nie wypluwa mi bledow i dziala poprawnie wczoraj na stopa jechalem i dziala. Hmmm ok dzieki

    Wysłane z mojego GT-P7510 przy użyciu Tapatalka

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    @ Sbenios
    Dokładnie jak napisałem: uszkodzony abs dający błedny sygnał do ecu silnika

    @ e5nio:
    temat zaczęty dużo wcześniej - ale to były wpisy z zeszłego roku.

    Kurde jak ten temat potrzebny to amba wcięła - na zachodnich forach pisali że przecinali kabel biegnący od absu- do ecu na którym był sygnał prędkości obrotowej silnika (rozwiązanie połowiczne) - docelowo wymieniali moduł abs-u na inny - ale jaki to nie pamietam. jak znajdę temat to dam linka.
    Ostatnio edytowane przez r-sokol ; 16-04-2014 o 14:55
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Z tego co pamietam temat o ktorym pisze r-sokol, finalnie falowanie jednak powracalo. Tak samo jak po adaptacji jest troche spokoju a potem wszystko wraca.

    ECU 7.3.1 nie ma zadnych znanych mi problemow z falowaniem.
    Tyle, ze tu np. masz elektroniczna przepustnice i to mozs byc jednym z rozwiazan...

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    W sumie też mam TS-a na 1.5.5 - ale akurat mój nie faluje - ale śledziłem ten temat na "wszelki wypadek", nawet na zachodnich forach pisali że to wina abs-u - ale od pół roku mam trochę innej roboty i temat mi umknął - jak po abs-ie wraca falowanie no to d...pa.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Sbenios
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    156 2.0 TS 155KM 2000r
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Z tego co pamietam temat o ktorym pisze r-sokol, finalnie falowanie jednak powracalo. Tak samo jak po adaptacji jest troche spokoju a potem wszystko wraca.

    ECU 7.3.1 nie ma zadnych znanych mi problemow z falowaniem.
    Tyle, ze tu np. masz elektroniczna przepustnice i to mozs byc jednym z rozwiazan...
    A jak wygląda sprawa ze zmianą elektroniki z 1.5.5 na 7.3.1? A sama wymiana przepustnicy jest możliwa czy w tym wypadku potrzebna jest wymiana innych elementów?

    Osobiście nie mam wielkich problemów z falowaniem, ale co jakiś czas potrafi mi tak zafalować, że gaśnie mi samochód, albo zaczyna tak telepać samochodem, że dopóki nie zgaszę i na nowo nie uruchomię to nie idzie jechać, albo sam gaśnie. Ale to rzadko na szczęście.
    Ostatnio edytowane przez Sbenios ; 17-04-2014 o 14:18

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Osięciny / Włocławek
    Auto
    Brak :(
    Postów
    134

    Domyślnie

    Zainteresował mnie temat problemu z ABSem i falowaniem, jak ktoś ma niech podrzuci, bo ja po prostu przywykłem do delikatnego zafalowania ( przy dojeżdżaniu do skrzyżowania wskoczy na 1100 i spadnie na ~900) ale gdyby tego się pozbyć znów zrodziła się iskierka nadziei na pozbycie tego problemu
    Alfa Romeo 156 2.0 TwinSpark 1999 M.1.5.5

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    Ją sprawdze to w tygodniu dam znać

    Wysłane z mojego GT-P7510 przy użyciu Tapatalka

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bond 007
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    okolice Nowej Dęby
    Auto
    Była156 1.8 TS 144km Vialle. Jest 156 1.9 JTD 115km i 156 1.9JTD 140km.
    Postów
    295

    Domyślnie

    Panowie, a propos falowania i ABS-u, czy wy też tak macie że kontrolka ABS-u gaśnie dopiero 2 sek po zapaleniu silnika???
    Dodam, że u mnie czasem lekko zafaluje, a jakichkolwiek błędów brak.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    Normalne że kontrolą świeci ecu sprawdzą czy czujnik ok jest jak jest ok to ecu daje sygnał że ok jest i kontrolka się wyłącza. Ale mi się wydaje że to chodzi o spięcia na kablu zasniedzialym i może falowac. pytanie na którym zagranicznym forum o tym pisali ? O abs to bym tam z chłopakami pogadać ?

    Wysłane z mojego GT-P7510 przy użyciu Tapatalka

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Dawno temu to sprawdziłem,abs nie ma nic do tego,ewentualnie czasem gdy auto ma historię z kolizja w tle macher stosuje knif na ecu poduszek po taniości u spina airbag z abs.łatwo to sprawdzić odpinajac jeden czujnik pod maską i odpalic.jeżeli zaświeci poduszka i abs to mamy go,ewentualnie wziąć i podpiac każda centralke pod kompa i to wykluczyć,ale po moich badaniach w zależności od przypadku m 1.5.5 na 10 sztuk może z dwoma sobie nie prowadziłem z obrotami reszta bez problemu,podejrzewam niestety update centralki tylko czym i skąd wsad?

    Wysłane z mojego MT15i za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zmiana z km/l na l/100
    Utworzone przez J_R w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-04-2015, 01:28
  2. Zmiana wnętrza
    Utworzone przez z4boj4d w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-12-2013, 21:00
  3. Klimatronik zmiana z °F na °C.
    Utworzone przez Mefsito w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 19:10
  4. Zmiana mil na km
    Utworzone przez r-sokol w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-03-2010, 14:54
  5. [156] zmiana na AR 166?
    Utworzone przez dddarekj w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-11-2008, 09:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory