Tak czytam sobie te opinie, i ja spróbuje.. jutro jadę do polski, 800 km trasa 250ml castrola syntetycznego na cały bak. Dodam że mam nowe wtryski przejechane jakieś 5 tys na nich.. jak przyjadę ocenie kulturę pracy..
Adio21 z tego co się orientuje na dolewke do ON syntetyk nie jest najlepszym rozwiązaniem. Zalecany jest polsyntetyk. Rzuć okiem na pierwszy wpis w tym wątku.
Using Tapatalk
http://castrol.scigacz.pl/CASTROL,Po...,2T,20189.html
73 stopnie a orlenowski półsyntetyk 70 więc raczej mała różnica.
A jakiego Ty używasz?
Hamerykańscy bracia zza wielkiej sadzawki polecają z olejów 2T takie przeznaczone do silników zaburtowych (normy TC-W(1, 2 i 3)). To pełne syntetyki, wg. norm mające zapłonu w okolicach 100 stopni. I wg nich takie 2T to jedyne oleje poprawiające w wydatny(!) sposób smarność paliwa. Poza takimi 2T w pierwszej 10 polecanych środków nie ma 2T. Nie mówię, że półsyntetyki 2T nie działają bo działają (zdaje się robiono na forum Avensisa jakieś testy?), tak tylko wspominam, że syntetyczne 2T do smarowania są chyba lepsze niż półsyntetyczne.
Jak to wpływa na DPFy, EGRy i inne zielone wynalazki to już inna sprawa.
Ludzie ale (proporcje, temperatury, ciekniecie, czym nalewamy, gdzie nalewamy, czy się wymiesza, zawartości popiołów,który lepszy do dpf i bez dpf, czy szkodzi silnikowi dpf-owi, jak poprawia smarność) to wszystko już jest w tym temacie, naprawdę nie ma sensu powtarzać tego po raz n-ty.
Przez powtarzające się w nieskończoność pytania temat staje się strasznie nie czytelny.
Ostatnio edytowane przez interside ; 18-04-2014 o 07:46