Nie wiem co konstruktorzy chcieli tym osiągnąć. Przynajmniej w 1.6 boxer pompa zaczyna pompować dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem. Jest to szczególnie uciążliwe przy zimnym silniku i na pewno dobrze na akumulator nie wpływa.
Dobrym rozwiązaniem było by jakby pompa nabijała ciśnienie już w momencie przekręcenia kluczyka.
Cały czas mnie kusi poprawić fabryke i wiem, że zaraz poleją się głosy osób twierdzących, iż tak jest dobrze.
Inne pytanie jak wymusić pracę pompy po przekręceniu kluczyka 1 raz? Przekaźnik od pompy znajduje się pod maską, czy na skrzynce bezpiecznikowej?
Czeka mnie jeszcze pomiar ciśnienia paliwa przed regulatorem jaki i za regulatorem ciśnienia paliwa. Ktoś wie jakie powinny być prawidłowe wartości?
Regulator rozbierałem i wyczyściłem (na sitku było troche syfu).