Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 57

Temat: Kontrolka wtrysków po przekroczeniu 5000 obr/min V6

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    on da radę to auto ogarnąć,jest zawzięty tylko z poważnymi tematami do poważnych speców ,i będzie alfina jeździła i cieszyła oko ,bo ładna jest,zresztą ile można w kółko to samo pisać.....i wiercić temat Tytus szable w dłoń...


    ,,GANDALFIE SZARY'' to ty go też pocieszasz i piszesz,, puk, puk panewka''? weż bo chłop w psychiatryku wyląduje..
    Ostatnio edytowane przez maras37 ; 02-05-2014 o 12:18

  2. #42
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    ja myślę, żo on jeszcze nie wie co to panewka w busso
    Na podstawie tego co napisał ja go tylko ostrzegam, bez wdawania się w polemikę bo informacje są tak lakoniczne, że to może być równie dobrze niedokręcona jakaś nakrętka...
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    trochę chyba nabrał już pokory do tego auta ,ale to dobrze....te auta to zabawki dla niegrzecznych chłopców ,ale i myślących i wiedzących z czym się obchodzą... to prawie jak z kobietami,nie będę tu Clarksona cytował.... bo teraz by wypadało.....

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    Wszystko da sie ogarnac. Kwestia czasu i kasy. Cierpliwosci a z miesiaca na miesiac auto bedzie lepsze. Nie ma co teraz katowac auta bez podstawowej i doglebnej diagnostyki. Ja mimo to ze mam w miare ogarniete auto to czesto z dusza na ramieniu wchodze na czerwone pole w koncu nasze auta to juz najmlodsze nie sa.


    Tytus jak potrzebujesz pomocy z ogarnieciem tematu daj znac. Co dwie glowy to nie jedna. Mozemy podjechac do ktoregos serwisu ktory znam i polecam.


    Sent from my iPhone
    Born to be wild.

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Dziękuję Wam, Panowie za wsparcie mentalne w tych ciężkich dla mnie chwilach ;)

    Nie mam internetu w domu więc trochę mnie nie ma, ale oto co ustaliłem: terkotanie powodował pasek rozrządu. Zatrzymała się jedna z rolek napinających, prawdopodobnie dla tego, że auto bardzo długo stało, zanim je kupiłem. Pasek wytrzymał miesiąc przycierania (ponad 1500km). Zbawienna okazała się inwestycja w osłonę rozrządu- frędzle paska tłukły się o osłonę alarmując mnie, że pasek ma dość. Od tej pory jestem fanem mojej osłony rozrządu, zrobiłem sobie jej plakat i modlę się do niej co rano.

    A zatem wymiana rozrządu. I tu zaczyna się problem bo rozstrzał finansowy ofert wymiany rozrządu jest kosmiczny. Najtaniej, jak mi się udało znaleźć- 1900zł. Oczywiście po taniości nie zamierzam nic robić, ale np. 2500zł brzmi już kusząco. Dowiedziałem się po rozmowach, że za te 2500zł będę miał wymieniony pasek, pompę wody i wszystkie rolki. Z kolei Tomek Twardowski liczy sobie za taki zabieg 3500-4000, ale tak jak z nim rozmawiałem on do wymiany rozrządu rozbiera silnik i ustawia wszystko obserwując wał. Nie znam się na tym, ale Tomek zaproponował, że przy okazji wymieni mi świece, a mechanik, którego uważam za solidnego, i który chce ode mnie 2500zł, kiedy zapytałem go ile chciałby za wymianę razem ze świecami powiedział, że oni do świec się nawet nie zbliżają i to byłaby osobna robota po czym wnioskuję, że nie rozbierają silnika... U kogo Wy wymieniacie rozrząd? Czy da się to zrobić nie rozbierając silnika i nie kontrolując wału? Doradźcie. Nie chcę zrobić głupoty, prawdopodobnie i tak będę musiał chycić jakiś skromny kredyt więc chcę zabrać się do tego porządnie, solidnie, zamknąć temat i już do niego nie wracać, ale jak każdy nie chcę przepłacić.
    Ostatnio edytowane przez Tytus9 ; 08-05-2014 o 11:09 Powód: Lifting treści

  6. #46
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    mieć oryginalne blokady
    użyć czujnika
    luzować koła wałków

    tyle

    to nie jest rozbieranie silnika tylko demontaż kolektora ssącego, pokryw zaworów i świecy 1. cylindra i 4. mostków
    jak dla mnie to te ceny są przesadzone

    wg mnie to nawet ta tańsza propozycja jest przesadzona...

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    Tytus skontaktuj sie z Darkiem (Ghostrider z forum) mi robil rozrzad i jest ok


    Sent from my iPhone
    Born to be wild.

  8. #48
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    w 2000 zł powinno to się zamknąć ,nie daj się naciągnąć Tytus....kwestia tylko żeby to kosztowało 2tysi i było fachowo zrobione,tu ci nie pomogę jak byś chciał w Poznaniu zrobić to tak... ale średnio by ci się to opłacało....

  9. #49
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    bdobre części z pompą da się wyrwać za 1000, myślę że robocizna maks 700...

  10. #50
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    o widzisz i już masz 1700zł .... jak będziesz tak szastał gotówką Tytus to provident ci nie wystarczy...

Podobne wątki

  1. Kontrolka wtrysków po przekroczeniu 3000 obr/min JTD
    Utworzone przez krecik1239 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-09-2015, 21:56
  2. [146] Odcięcie przy 5000 obr/min kontrolka wtrysku
    Utworzone przez Artos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 20:59
  3. Kontrolka wtrysków
    Utworzone przez Alfamania w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-11-2014, 12:10
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-07-2010, 09:50
  5. [156] Kontrolka wtrysków
    Utworzone przez Bielik w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-09-2008, 20:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory