Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Temat: Branie oleju v6 2.5l

  1. #41
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nikt Ci dokładnego wykresu nie przedstawi stopień zużycia oleju jest proporcjonalny do prędkości obrotowej i tyle. Jak przekładasz szybko biegi będzie zużywać mniej. Jak będziesz ciągną wysoko to spali więcej.

  2. #42
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Dokładnie tak. Najwięcej pali na trasach, bo u mnie trasa to najczęściej zakres 120-160km/h gdzie nawet na ostatnim biegu obroty już podchodzą wyżej.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  3. #43
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Ja ostatnio jechałem do Poznania 240km. Cały czas autostrada, spieszylismy się, tempomat 180km/h czasem ponad 200km/h ale na chwile przeważnie ok 180km/h. Po powrocie sprawdziłem olej i nie widze aby ubyło. Cały czas mam troszke poniżej max prawie max.

  4. #44
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Moja na odcinku 2.5kkm przy prędkościach 160-200 wzięła moze 100-150ml.

  5. #45
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    No i to w moim odczuciu jest norma a ponadto to juz bym sie przyjrzał silnikowi

  6. #46
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    To się cieszcie chłopaki. Być może branie oleju w większości V6 to wynik eksploatacji poprzednich właścicieli?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Branie oleju w v6 to norma i nie ma nic wspólnego z poprzednim właścicielem ale się zdarza ;D Wszystko zależy od stylu jazdy, no chyba że zaczyna palić zbyt wiele...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #48
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    No ale cięzko powiedzieć, że jazda 500km z prędkością stałą 180-200km/h to lekka jazda, a jednak spalił tyle co nic. Myśle, że trzeba szukać innej przyczyny niz tak musi być i jest ok.

  9. #49
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar marian666666
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    166 2.5 V6
    Postów
    242

    Domyślnie

    Najpierw trzeba dobrze się przyjrzeć temu olejowi.
    Bo u mnie jest tak, że minuta po jeździe jest poniżej MIN,
    a 5 minut później jest po środku.
    Pewno temu, że z V6 olej ścieka dłużej.

  10. #50
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    166 TB
    Postów
    66

    Domyślnie

    Mi V6 TB brałą 1l/100km po zmianie na Valvoline 10W40 maxlife spadło do 0,8l.

    Generalnie co można z tym zrobić:
    Wymiana uszczelniaczy zaworowych
    Wymiana pierścienia zgarniającego na tłokach
    Uszczelnienia turbo na wałku (taki metalowy pierścień)
    I bardzo ważne to kontrola zapchanej odmy.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-01-2015, 14:33
  2. [159] Branie oleju.
    Utworzone przez kazur22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 21:17
  3. Branie oleju JTD
    Utworzone przez kotbezoka w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-12-2011, 18:46
  4. [155] branie oleju
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-03-2010, 23:32
  5. V6 a branie oleju
    Utworzone przez badass w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 12-12-2006, 00:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory