Strona 8 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 134

Temat: Cykająca cewka wysokiego napięcia V6

  1. #71
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał zadra66 Zobacz post
    To wytłumaczenie dla Ciebie mareczku
    Dzięki zadra66. Za to zapunktowałeś postem
    Faktycznie, trochę się dokształciłem i wskazane jest zmniejszyć przerwę na świecy. Ciekawe tylko dlaczego ja tego nigdy nie robiłem i nigdy żadnej cewki nie wymieniałem przez tyle lat w trzech V6 z gazem
    No ale może miałem szczęście. Będę musiał o tym pomyśleć przy zmianie świec.

  2. #72
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    A czy przypadkiem po zmniejszeniu przerwy na benzynie nie zaczynają sie kłopoty ?

  3. #73
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    hmmm.... dobre pytanie. Chyba nie bo to tylko ułatwia przeskok iskry. Np do V6TB nawet dla benzyny zalecana jest świeca z przerwą 0,6mm.

  4. #74
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał aro_1977 Zobacz post
    A świece jakie używacie? Zastanawiam się nad NGK PFR7B. Używa ktoś?
    Ja używam i nie mam problemów. Cewki w poprzedniej 166 musiałem po kolei zmienić wszystkie (na Pb było OK, na LPG przebierał), w obecnej mam już wymienione. Osobiście wahałem się pomiędzy PFR6b, a 7B i biorąc pod uwagę warunki pracy silnika latem w naszym dziwnym klimacie wziąłem '7'.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  5. #75
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Wczoraj zabrałem się za demontaż kolektora by wymienić 3 cewki pod nim, a resztę sprawnych starych dać na przód i pomyślałem sobie że zerknę na stan świec i oto co znalazłem:



    taki stan świec też chyba może być przyczyną uszkodzenia cewki, jak sądzicie? Obstawiam, że nie wymieniane od wyjazdu z fabryki...
    Oczywiście natychmiast telefon do sklepu moto, na szczęście mam pod nosem otwarty do 21 czy 22 więc tylko modliłem się by cos mieli na półce. Na szczęście mieli ostatnie 6 sztuk PFR6B, uff.

  6. #76
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Niezła masakra. Powiedz dlaczego świec nie wymieniałeś? Przecież to część eksploatacyjna jak olej czy filtry opisana w instrukcji.....

  7. #77
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Bo dopiero miesiąc autem jeżdżę i to nieregularnie, a poprzedni właściciel twierdził, że wymienione. Gdyby mi powiedział, że nie, to od razu bym tam zerknął a tak dopiero teraz gdy cewki wymieniałem mówię, zerknę i zmniejszę przerwę ale nie było co zmniejszać
    Myślę że nie celowo mnie wprowadził w błąd bo zawieszenie, oleje filtry, linki czy inne elementy były zrobione jak mówił.

  8. #78
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Ja bym się w sumie ucieszył na Twoim miejscu - świece są znacznie tańsze niż cewki - po wymianie kompletu jest pewnie teraz OK?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  9. #79
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    zmieniłes na cewki z linku wczesniej ? jak się sprawują ?

  10. #80
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Cewki cykały jedna bardziej inne mniej więc nie chciałem już ryzykować i 3 sztuki z fiata/lancii 20V założone - takie: http://allegro.pl/listing/user/listi...Items-21977084

Podobne wątki

  1. Czy w TS 16V występuja kable wysokiego napięcia?
    Utworzone przez Jerry1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-06-2014, 10:28
  2. [164] Przewody wysokiego napięcia.
    Utworzone przez tytus_w w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-01-2014, 22:19
  3. [164] Przewody wysokiego napięcia
    Utworzone przez Miłosz w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-10-2008, 07:49
  4. [164] 2.0 TS - jak sprawdzić cewki wysokiego napięcia?
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-02-2008, 00:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory