Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Stuki w zawieszeniu nawet na niewielkich nie równościach

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Jeż
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Stołeczne Królewskie Miasto Kraków :)
    Auto
    156 / 166 / 147
    Postów
    616

    Domyślnie

    Jak kolega twierdzi też bym sprawdził łączniki stabilizatorów.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Jfuel
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTD/ Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8v/Alfa Romeo Giulia 2.0T
    Postów
    68

    Domyślnie

    To w takim razie zacznę od tego co obstawiałem. Wymienię łączniki w przyszłym tygodniu dam znać. Samemu chyba niewiele roboty, prawda ?

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Niewiele i poradzisz sobie Porządny imbus i klucz potrzeba. Nie obrób gniazda na imbus bo trzeba będzie ciąć nakrętkę - niezbyt wygodnie to się robi. Najpierw wyczyść gwint na sworzniu łącznika, a później spryskaj porządnym odrdzewiaczem (olej uniwersalne wynalazki jak WD).

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    DW/DKL
    Auto
    Alfa 147 2005 1.9JTD 16V 150KM
    Postów
    58

    Domyślnie

    Mi się ostatnio też tłucze tył, nawet na niewielkich nierównościach. Mechanik sprawdził mi zawieszenie i to łączniki stabilizatorów do wymiany (przynajmniej u mnie tak jest).

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    Siemka mi tez cos stuka w przedniej prawej ale mocniej a bylem u mechanika to sprawdzil laczniki w obu kolach i w obu sa do wymiany a stuka tylko prawe kolo choc jak bylem na przegladzie to powiedziano mi ze mam prawy przedni amor kolo 50 % a lewy ponad 80 % czyxby to byla wina tego amora czy moze jakiegos z wahaczy ? bo w przyszlym tyg jade do mechanika odstawic auto wiec wolalbym zeby zrobil mi to raxz a porzadnie tylko musze wiedziec co ma robic a co do poduszek amoortyatora mam pytanko czy z przodu tez sa owe poduszki ? czy tylko tylne amory maja cos takiego ?

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Haskell Zobacz post
    Mi się ostatnio też tłucze tył, nawet na niewielkich nierównościach. Mechanik sprawdził mi zawieszenie i to łączniki stabilizatorów do wymiany (przynajmniej u mnie tak jest).
    Przy okazji wymień gumy na stabilizatorze jak masz stare. Chwila roboty, a koszt niewielki

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    DW/DKL
    Auto
    Alfa 147 2005 1.9JTD 16V 150KM
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Przy okazji wymień gumy na stabilizatorze jak masz stare. Chwila roboty, a koszt niewielki
    Dzięki za radę W sumie myślałem nad wymianą całego tyłu, bo reszta też już się kończy (amory w sumie ok), ale trzeba na to trochę wywalić kasy

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar Jfuel
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTD/ Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8v/Alfa Romeo Giulia 2.0T
    Postów
    68

    Domyślnie

    Wymieniłem łączniki - pomogło. Z mojej strony temat zamknięty. Dziękuje za porady

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamoo22
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Skoczów
    Auto
    147 1.9jtdm 150KM 2005
    Postów
    53

    Domyślnie

    Mialem to samo

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar kbarann
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Brzeziny / Łódź
    Auto
    Alfa 147 1.6 TS
    Postów
    40

    Domyślnie

    co do amortyzatorów i sprawdzania na stacji diagnostycznej to te procenty które są pokazywane to nie jest wydajność amortyzatora tylko skuteczność docisku auta do drogi.... wystarczy pojechać najpierw na przegląd na 15" i pokaże 50% a pojedziecie po 5 minutach na 17" i pokaże z 70-80%. a co stukania przy bujaniu na boki to albo łączniki stabilizatora albo górny wahacz, stawiam na to drugi. Wahacze górne jeżdżąc po naszych drogach to max na rok wystarczają więc szkoda pisać że wymienione rok temu... z drugiej strony dobrze że kosztują 80zł sztuka a nie z 380zł bo byłby ból przy wymianie dla portfela

Podobne wątki

  1. Stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez borys_cup w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-09-2013, 12:35
  2. [147] Stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez zelek31 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-09-2012, 13:02
  3. Dziwne odgłosy w zawieszeniu przy niewielkich chopkach .
    Utworzone przez ArtiGTA w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-07-2012, 22:58
  4. Stuki w zawieszeniu.
    Utworzone przez porterneon w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-10-2010, 10:29
  5. [156]Stuki w zawieszeniu.
    Utworzone przez Konik w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory