Wiesz co ja mam teraz diesla ale co byście powiedzieli, gdyby kolega sprawdził kable od świec?? może się mylę, ale w bmw miałem odwieczny z tym problem.
Tomek
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Wiesz co ja mam teraz diesla ale co byście powiedzieli, gdyby kolega sprawdził kable od świec?? może się mylę, ale w bmw miałem odwieczny z tym problem.
Tomek
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
a nie ma na każdy cylinder cewki osobnej??
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
to z nowy miałem problemy w firmowej skoda fabia 1,4 16v
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Nie ma. Napisane wyżej.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
To wygląda tak jakby w momencie przekraczania 2000obry zabrakło paliwa lub iskry na ułamek sekundy. Może to jest jakiś problem z tymi fazami rozrzadu jak ktoś tam wyżej pisał.
Przepływke już wykluczyłem swiece również. Na nastepny odstrzał idzie cewka jak to nie pomoże to zagłębie sie w fazy rozrządu.
Wykaz moich błędów. Patrząc na to wszystko obstawiam problem ze zmiennymi fazami rozrządu. Błędy skasowane i w sumie to bede chyba tak jeździł zobacze czy jakieś pojawią sie ponownie.
alfa 159 (1).pdf
Ostatnio edytowane przez Wujo ; 10-06-2014 o 20:58
Może warto sprawdzić elektrozawór na wałku dolotowym.