Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Zamiana Turbo na zmienną Geometrię 156

  1. #11
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michał 12 Zobacz post
    no wiec dlatego pytam, jakie są Plusy , jakie są minusy czy jest sens w ogóle wtedy to moc będzie dosyć potężna , zobacze jeszcze jutro jadę do mechanika zapytam go co i jak . ale może lepsze lekkie przeładowanie jak nie doładowanie ?
    Ale to zmienna geometria nie jest jakoś skorelowana z dawkowaniem paliwa?

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    156 2.4 JTD
    Postów
    123

    Domyślnie

    kolego jak chcesz mieć lepszy dół to zamiast modzić wywal kata zyskasz ze 2-3km, a jak chcesz więcej to lepiej wymień silnik na 2.4, które bez żadnych modów i tak wciągnie twoje 1.9 bez żadnego bólu

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kalwaria Zebrzydowska
    Auto
    Giulia Veloce MY' 2019 2.0 280KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    Mody to podstawa , poza tym trzeba się uczyć .
    o kacie to ja juz dawno zapomniałem nie ma go , mówię że ten silnik i tak juz wiele modyfikacji przeszedł ,
    jeżeli miał bym kupić 2.4 to bym napisał ale pewnie jak bym zmieniał to na GTA albo 2.5v6
    lecz diesla łatwiej się modyfikuje . wiem ze łatwiej jest kupić wiekszy silnik i włożyć ale jaka jest z tego frajda zabawa, zabawa zaczyna się wtedy jak zrobisz coś co nie jest realne i będzie działało, poza tym będzie jedyne w swoim rodzaju . dzisiaj mi wynikł większy problem


    p.s Panowie nie ma ktoś chłodnicy do 1.9 JTD ? Bo moja dzisiaj eksplodowała kupię od ręki .

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michał 12 Zobacz post
    czy znacie jakąś większą Turbinkę od seryjnej bez zmiennej geometri ktorą mógł bym zaaplikować dla lepszego"komfortu" jazdy?
    Spróbuj wpasować z Delty 1.9 TwinTurbo. Oczywiście tą większą co to wydmuchuje 190koni i 400niutków.
    No ale wtedy o elastycznym dole silnika zapomnij.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kalwaria Zebrzydowska
    Auto
    Giulia Veloce MY' 2019 2.0 280KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    więc teoretycznie gdyby się udało jakoś to upchnąć w mojej alfie odpowidnio zamontować , zaprogramować to był by i dobry dół i całkiem całkiem niezły zakres obrotów ? http://allegro.pl/turbosprezarka-lan...265069113.html

    z mojego "myślenia" wynika ze mała turbinka odpowiada za dół a duża za górę ?

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michał 12 Zobacz post
    z mojego "myślenia" wynika ze mała turbinka odpowiada za dół a duża za górę ?
    Tyle że w Delcie one pracują sekwencyjnie. Do 1,5 tyś dmucha tylko mała, od 1,5 do 3 tyś dmuchają obie, a powyżej 3 tyś wyłącznie duża. Obie mają stałą geometrię.

    Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kalwaria Zebrzydowska
    Auto
    Giulia Veloce MY' 2019 2.0 280KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    całkiem Ciekawe rozwiązanie , Ciekawe jak by to działało w Alfie. myślę ze miała by na takim zestawie konkretne odejście ,
    teraz by się przydały jakieś wymiary tego czy da się to upchnąć w 156... to jest problem bo miejsca za dużo tam nie ma...

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Wejść pewnie by weszło, przecież ta "duża" turbina nie jest wielkości wiadra...
    No ale cały kolektor wydechowy i dolot do przeprojektowania.

  9. #19
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Tyle że w Delcie one pracują sekwencyjnie. Do 1,5 tyś dmucha tylko mała, od 1,5 do 3 tyś dmuchają obie, a powyżej 3 tyś wyłącznie duża. Obie mają stałą geometrię.

    Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a
    Dokładnie tak, te same są też w Saabie 9-3 1.9TiDS 180KM

Podobne wątki

  1. Turbo ze zmienną geometrią - regenerować czy nie?
    Utworzone przez jose156 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 16:57
  2. Pytanie o geometrię 147 1.6 TS
    Utworzone przez Fundee w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-12-2013, 01:54
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 11:32
  4. Zima - więc pytanie o sanki (i geometrię)
    Utworzone przez tdz77 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-03-2011, 15:02
  5. Kolektor ze zmienną geometrią
    Utworzone przez Danny78 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-07-2009, 19:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory