Strona 36 z 37 PierwszyPierwszy ... 262728293031323334353637 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #351
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    tłumik przelotowy... też mi rewelacja, przelotówki brzmią praktycznie tak samo Ładny dźwięk wychodzi przy tłumikach komorowych ale tam trzeba mieć wiedze... tu zgniecie rurkę przytłumi przepływ i od rewelacyjny dźwięk...
    Uwielbiam takich teoretyków powiedz ludziom w np. F1, że tłumiki przelotowe to lipa.. oh wait, oni nie mają tłumików

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  2. #352
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    tłumik przelotowy... też mi rewelacja, przelotówki brzmią praktycznie tak samo Ładny dźwięk wychodzi przy tłumikach komorowych ale tam trzeba mieć wiedze... tu zgniecie rurkę przytłumi przepływ i od rewelacyjny dźwięk...
    Taaa, to się popisałeś. Też uwielbiam takie wypowiedzi.

    Po pierwsze układ wydechowy się dobiera do silnika, i tak się składa, że np. do silników turbo przelotówki są bardzo dobre i często dają świetny dźwięk. Druga rzecz - "trzeba mieć wiedzę" - chciałeś chyba napisać "wiedzę i małe laboratorium", bo sama wiedza Ci nie wystarczy żeby zaprojektować układ/tłumik dla danego silnika.

    Ostatnia uwaga: widzę, że masz 1,9 podniesiony przez Cinka. Zapewniam Cię, że przy dobrze zrobionej przelotówce zarówno dźwięk miałbyś lepszy, jak i moc finalną po strojeniu wyższą. Tyle, że wydech trzeba robić przed strojeniem
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  3. #353
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Uwielbiam takich teoretyków powiedz ludziom w np. F1, że tłumiki przelotowe to lipa.. oh wait, oni nie mają tłumików
    Jakoś F1 nie nawiązuje niczym do cywilnych aut... po zastosowaniu tłumika gazy by go tylko dławiły bo jak pewnie wiesz te silniki kręcą się ponad 18tys na minutę.
    No ale dobra ja wiem swoje a wy swoje... Zaraz wysnujecie że z przelotowym układem wydechowych auto pojedzie o niebo lepiej jak zrobionym z głową układem komorowym

  4. #354
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    Zaraz wysnujecie że z przelotowym układem wydechowych auto pojedzie o niebo lepiej jak zrobionym z głową układem komorowym
    Jasne że tak, może nie o "niebo" ale tak.

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    po zastosowaniu tłumika gazy by go tylko dławiły
    Sam sobie odpowiadasz?
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  5. #355
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Po pierwsze układ wydechowy się dobiera do silnika, i tak się składa, że np. do silników turbo przelotówki są bardzo dobre i często dają świetny dźwięk. Druga rzecz - "trzeba mieć wiedzę" - chciałeś chyba napisać "wiedzę i małe laboratorium", bo sama wiedza Ci nie wystarczy żeby zaprojektować układ/tłumik dla danego silnika.

    Ostatnia uwaga: widzę, że masz 1,9 podniesiony przez Cinka. Zapewniam Cię, że przy dobrze zrobionej przelotówce zarówno dźwięk miałbyś lepszy, jak i moc finalną po strojeniu wyższą. Tyle, że wydech trzeba robić przed strojeniem
    Ponieważ jak mam coś takiego jak tu piszecie to coś nabazgram. Auto mam po Cinsofcie, 163 kunie i 320 parę niutonometrów. Na standardowym wydechu auto jeździło przyzwoicie, po wywaleniu wszystkiego i założeniu wydechu przelotowego łącznie z downpipem (Pablo dał fotki na fejsie) auto wyraźnie lepiej przyśpiesza do 2500 obr. bez żadnej ingerencji jak na razie w oprogramowanie. Niestety dopiero na jesieni będzie ingerencja, a raczej poprawka softu super tiunera, bo muszę to połączyć z regeneracja wtrysków, bo się chyba zapętliły po supersofcie

    Co do wydechów to przelot pojedzie szybciej niż komorowy, na głupi rozum można to wywnioskować, poza tym widziałem dobre wydechy, z tym że nie z naszej ojczyzny, jak żyje nie widziałem żeby ktoś u nas wstawiał "kiszki" (moze nazwa mało fachowa, ale tak niektórzy na to mówią) i miedzy innymi też za ich pomocą można zmienić dźwięk, z tym że do tego to trzeba mieć wór doświadczenia
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 15-06-2014 o 15:32

  6. #356
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Co do wydechów to przelot pojedzie szybciej niż komorowy, na głupi rozum można to wywnioskować, poza tym widziałem dobre wydechy, z tym że nie z naszej ojczyzny, jak żyje nie widziałem żeby ktoś u nas wstawiał "kiszki" (moze nazwa mało fachowa, ale tak niektórzy na to mówią) i to za ich pomocą można zmienić dźwięk
    Otóż to. Ja też mam teraz przelotówkę, ale jako że odpycham się wolnym ssakiem to nie planuję remapu. Subiektywne wrażenia są jednak na + tzn. odpycha się lepiej niż z wydechem w serii. Niestety mapy LPG psują efekt i muszę to ogarnąć, bo mi rozjeżdżają korekty wtrysków. To też jest potwierdzenie tego, że po zmianie wydechu zmieniły się też parametry pracy (czasy wtrysków) na Pb.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  7. #357
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1438887 ustrugałem dziś co nieco dzwięk mi się podoba - zobaczy za pare tygodni jak się wypali.

  8. #358
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Ładnie, lekki bulgot przy schodzeniu z obrotów nawet ciekawie brzmi.
    Najwidoczniej u Ciebie się przyłożyli

  9. #359
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Ponieważ jak mam coś takiego jak tu piszecie to coś nabazgram. Auto mam po Cinsofcie, 163 kunie i 320 parę niutonometrów. Na standardowym wydechu auto jeździło przyzwoicie, po wywaleniu wszystkiego i założeniu wydechu przelotowego łącznie z downpipem (Pablo dał fotki na fejsie) auto wyraźnie lepiej przyśpiesza do 2500 obr. bez żadnej ingerencji jak na razie w oprogramowanie. Niestety dopiero na jesieni będzie ingerencja, a raczej poprawka softu super tiunera, bo muszę to połączyć z regeneracja wtrysków, bo się chyba zapętliły po supersofcie

    Co do wydechów to przelot pojedzie szybciej niż komorowy, na głupi rozum można to wywnioskować, poza tym widziałem dobre wydechy, z tym że nie z naszej ojczyzny, jak żyje nie widziałem żeby ktoś u nas wstawiał "kiszki" (moze nazwa mało fachowa, ale tak niektórzy na to mówią) i miedzy innymi też za ich pomocą można zmienić dźwięk, z tym że do tego to trzeba mieć wór doświadczenia

    Wyraźnie lepiej przyspiesza - ok, ale czym to zostało zmierzone? Stoperem czy plecami? Czy może tym, że auto z głośniejszym wydechem wydaje się szybsze?

    Swoją drogą mowa była o tłumikach, a nie wymianie CAŁEGO układu wydechowego łącznie z wywaleniem katalizatorów, co samo w sobie zmienia bardzo dużo. Także to co napisałeś nie ma totalnie nic wspólnego z tematem.

  10. #360
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Wyraźnie lepiej przyspiesza - ok, ale czym to zostało zmierzone? Stoperem czy plecami? Czy może tym, że auto z głośniejszym wydechem wydaje się szybsze?

    Swoją drogą mowa była o tłumikach, a nie wymianie CAŁEGO układu wydechowego łącznie z wywaleniem katalizatorów, co samo w sobie zmienia bardzo dużo. Także to co napisałeś nie ma totalnie nic wspólnego z tematem.
    No się ciebie nie spodziewałem z pyskówką, ale jesteś na mojej pudlanej trójce.
    Czytasz tylko te długie wpisy?
    Skoro taki na temat jesteś to powklejaj wszystkie wpisy nie dotyczące tłumika końcowego, a nie do mnie się czepiasz, temat zszedł nieco z głównego toru, ale moja wypowiedź była odpowiedzią na inną, tak więc rodzi się pytanie WHY- jakaś uraza z innych tematów czy coś innego
    Jeżeli dobrze rozumuję z jakiego powodu coś do mnie masz to będzie tego więcej i konkretniej

    Co do różnicy w układach wydechowych, to tak jest zmierzona na kilku plecach. To jest wykres na starym wydechu


    Nie widzę sensu na robienie hamowni w tym momencie, ale twój pościk jest na zasadzie dojeb...., więc poczułem sie z lekka urażony i możemy zawrzeć dżentelmeńską umowę odnośnie pomiaru- jak wylezie więcej to ty za nią płacisz jak mniej ja (wyraźnie lepiej do 2500 obr.- tak napisałem) Nie wiem jak z terminami, ale zapewne mogę zrobić pomiar w środę i wszystko się rozjaśni, ponieważ zaraz wyskoczysz mi z tekstem że moja hamownia od Jurczaka jest niewiarygodna, to będzie robiona u bardziej poważanego człowieka w stolicy, wtedy napisze też coś nie w temacie na temat hamowni
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ALFA1.jpg
Wyświetleń:	433
Rozmiar:	106.6 KB
ID:	135197  
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 16-06-2014 o 20:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory