Strona 50 z 152 PierwszyPierwszy ... 404142434445464748495051525354555657585960100150 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 491 do 500 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #491
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Jaki koniec tematu, skoro jak zwykle są dwie różne odpowiedzi.
    @sdero pisze o wyłączeniu silniczka i ingerencji w soft a Dymo pisze, że tego robić nie trzeba.
    Czyli znowu wiemy, że nic nie wiemy.

  2. #492
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Czy zaślepiacie otwory po klapach w plastykowym? Ktoś radził silikonem.

  3. #493
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja pierdziele mozena usunac silniczek z softu ale mozna go tez zostawic i bedzie sobie pracowal.Mozna i tak i tak zrobic i nic sie nie dzieje.Ja mam wywalone klapy i zostawiony nastawnik czyli silniczek i nic sie nie dzieje od 3 lat.Czego nie rozumiecie??

  4. #494
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Jaki koniec tematu, skoro jak zwykle są dwie różne odpowiedzi.
    @sdero pisze o wyłączeniu silniczka i ingerencji w soft a Dymo pisze, że tego robić nie trzeba.
    Czyli znowu wiemy, że nic nie wiemy.
    Można nic nie robić. Wtedy silnik od klap będzie działał, ale bez wpływu na cokolwiek. Bo nie będzie do silnika podłączonego mechanizmu klap (którego już po prostu nie będzie).
    IMHO modyfikacja softu to raczej zbędny kaprys w tym wypadku.

  5. #495
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    IMHO modyfikacja softu to raczej zbędny kaprys w tym wypadku.
    Dokładnie tak jest.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #496
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    No i o takie informacje chodziło.
    Przedtem @sdero pisał o ewentualnych błędach w razie braku ingerencji w soft i niewypięciu silniczka.
    Czarny_28 już teraz rozumiesz, ,, ja pierdziele''?

  7. #497
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomaszchwesiuk
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    ALfa Romeo GTV busso 3,0 v6 24v, Alfa 156 1,9 jtd SW Sportwagon 150KM 2005r
    Postów
    517

    Domyślnie

    Pablo nie ma co kombinować z plastikowym. silikon zawze może wypść lub wpaść i po co to.


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  8. #498
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    To ja zapytam jeszcze osoby, które wywaliły u siebie klapy wirowe o zmiany jakie zaobserwowały w pracy silnika.
    Czy nie dymi Wam auto bardziej? Czy podczas gaszenia nie ma większych szarpnięć silnika? Jak z dynamiką na niskich obrotach?
    No i czy DPF się Wam szybciej nie zapycha?

  9. #499
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    syfon jakbys sledzil temat na biezaco albo przeczytal go w calosci to bys wszystko wiedzial ale nie lepiej zadac ponownie to samo pytanie. Podczas gaszenia nie ma zadnych szarpniec bo i dlaczego mialyby takie byc??Dynamika jest taka sama,napewno nie gorsza.Trzebaby nie wiem jakim znawca tematu byc zeby cokolwiek odczuc.DPF mi sie nie zapycha bo go nie mam. Tak na koniec diesel musi dymic, a napewno jesli nie ma DPFa to musi zadymic jak depniesz.

  10. #500
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    Podczas gaszenia nie ma zadnych szarpniec bo i dlaczego mialyby takie byc??
    A bo czytam w necie informacje na temat funkcji klap wirowych i właśnie m.in niby po to są. Żeby minimalizować drgania gasnącego diesla poprzez odcięcie mu zasysanego powietrza. I żeby zwiększyć dynamikę na niskich obrotach.
    Cytat Napisał
    Czarny_28;1442965
    .DPF mi sie nie zapycha bo go nie mam. Tak na koniec diesel musi dymic, a napewno jesli nie ma DPFa to musi zadymic jak depniesz.
    Ja na razie DPF mam i choćbym jak się starał, to nigdy żadnego dymka nie udało mi się uzyskać.
    Też mi się wydaje, ze na przyszłość u sibie jakby co to trzeba podejść do tematu kompleksowo. Zaślepić EGR, wywalić klapy i DPF. Na razie mi wszystko działa ale pytam jakby co.

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory