Nic komputer nie pokazał. Nie wiem czy to dobrze czy nie. Wyjazd do Polski w czwartek a stres mam coraz większy.
Jak bede w Polsce to kupie sobie kabel i bede wiedzial
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nic komputer nie pokazał. Nie wiem czy to dobrze czy nie. Wyjazd do Polski w czwartek a stres mam coraz większy.
Jak bede w Polsce to kupie sobie kabel i bede wiedzial
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mateuszszar ci dobrze podpowiedział, że to prawdopodobnie któraś z centralek na szynie CAN. Zrobisz kablem proxy i pewno problem zniknie.
Tryb awaryjny, to praca z ograniczonym momentem obrotowym do na ogół 3000 obrotów.
Panowie mechanicy powinni ci przekazać jakie były błędy. A samo kasowanie to nie naprawa.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Wczoraj powiedzieli mi, ze przyczyna migania może być zepsuty licznik chociaż prędkość i obroty pokazuje ok lub to ze licznik był cofany w co watpię.
Wyczytałem na forum ze kabel do alfy 159 to "ELM 327 (najlepiej kabel) + MultiEcuScan" teraz pytanie czy do 147 tez ten kabel i oprogramowanie bedą kompatybilne ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tak będą
Bedą wystarczające do zdiagnozowania błędów i pozwolą wyeliminować np te miganie i inne błędy ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tak.
Ja do swojej 147 mam ELM327 na bluetooth - i nie ma problemu.
Problem jest jednak, jak kupisz kabel chiński, który trzeba zmodyfikować aby działał bez problemu (usunąć dwa oporniki - wg instrukcji z forum FES lub u nas - wielokrotnie pisane choćby przeze mnie). I nie ma to znaczenia, czy kupisz bluetooth czy kabel USB - oba mogą mieć te oporniki, które skutecznie blokują komunikację z naszymi alfami.
Jak kupujesz kabel w PL, to poczytaj na forum, od kogo najlepiej kupić (też o tym było). Jeśli potrafisz posługiwać się lutownicą w stopniu dostatecznym (np. nie poparzysz się), i wiesz co to rezystor (i potrafisz go odnaleźć na podstawie rysunku płytki drukowanej), to śmiało możesz kupować te najtańsze chińskie kable
Zwykłym ELM 327 możesz serwisować:
- silnik
- centralki szyb
- klimatyzację
- deskę
- proxy (potrzebne aby zlikwidować mrugające liczniki oraz np. dodać funkcję domykania szyb z pilota)
...
- usuwanie wszelkich błędów...
- ABS (po zastosowaniu przejściówki, lub dolutowaniu dodatkowego obejścia - może być na stałe)
- Poduszki (TYLKO po zastosowaniu przejściówki - nie da się zrobić obejścia na stałe).
Dzięki za podpowiedź !
Szczerze powiem, ze lutownica sie nie poparze ale na elektromechanice znam sie bardzo słabo. Dlatego bede celował w te droższe kable.
Widziałem tu na forum link do sklepu gdzie kabel był made in Poland , rozumiem ze mając taki kabel połączeń sie z alfa bez konieczności używania lutownicy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pewno www.viaken.pl
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dokładnie o tym sklepie była mowa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk