W 159 błąd nie pojawia się od razu. Pojawi się po kilku odpaleniach albo po kilku kilometrach. Podobnie ze zniknięciem – znika sam po kilku odpaleniach lub kilku kilometrach.
Auto po odpięciu przepływomierza będzie dawkowało mniej optymalne ilości paliwa. Ustąpią te problemy, których bezpośrednią przyczyną jest uszkodzony przepływomierz lub te problemy, które nie będą odczuwalne przy pracy z "mniej optymalnymi dawkami paliwa". U mnie odpięcie przepływomierza spowodowało, że ciśnienie doładowania podczas przyspieszania przestało falować.Z kolei po odpięciu uszkodzonego przepływomierza powinno auto się lepiej zbierać , spalanie powinno się zwiekszyć , a jeśli jakieś problemy z falowanie czy odpalaniem występowały to powinny ustąpić . Jeśli u mnie jest tak samo z podpiętym i odłączonym to znaczy że działa prawidłowo tak ? Poprawcie jeśli się mylę![]()




Odpowiedz z cytatem
Nie jestem elektrykiem ale żeby dostać się do kabli to i tak musisz rozciąć pancerz wiązki lub taśmę izolacyjną łącząca razem kable w tym miejscu. U mnie była taśma i od razu było widać popękane kable.
