Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 41

Temat: Problem z połączeniem ELM 327 v1.5

  1. #21
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    BYŁA TO AR 156
    Postów
    123

    Domyślnie

    Ten kabel sie nigdy nie połączy. Vag kkl odrazu ruszył. Dodam, że z poduszkami powietrznymi nie udało mi się połączyć
    Ostatnio edytowane przez Corleone ; 01-07-2014 o 23:25

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    BYŁA TO AR 156
    Postów
    123

    Domyślnie

    Bąd poduszki usunięty. Vag kkl kabel, wejście obd2 trzeba wyjąć z kokpitu i z mostkować pin 3 z 7. Program Fiat ecu scan.

  3. #23
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    ELM327_scana.zip

    Moja 156TS pozwala na połączenie z silnikiem poprzez elm327 i MES lub alfaOBD. Nie łączy się tylko przez terminal.
    Przez scanmaster łączy się wyłącznie poprzez wejście == alfa. Poprzez główny terminal komunikacyjny także się nie łączy.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2635.jpg
Wyświetleń:	101
Rozmiar:	61.5 KB
ID:	137301   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	156TS_ELM327_łączenie_scanmaster_alfa.jpg
Wyświetleń:	108
Rozmiar:	78.1 KB
ID:	137300   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	scanmaster_156TS_1.jpg
Wyświetleń:	100
Rozmiar:	81.0 KB
ID:	137302   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	scanmaster_156TS.jpg
Wyświetleń:	96
Rozmiar:	78.0 KB
ID:	137303  

  4. #24
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    BYŁA TO AR 156
    Postów
    123

    Domyślnie

    Maja to jesteś zuch dziewczyna

    Jaki rok autka?
    Wysano z Windows Phone.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar adalberto
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    PŁOŃSK
    Auto
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 2007 + MITO 1.4 2008-LPG
    Postów
    702

    Domyślnie

    Pewnie po 2001, bo przed 2000,ELM327 nie chce sie połączyć z żadną marką,przerabiałem to już kilkanaście razy
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 385KM MITO 1.4 LPG 78KM NERO ETNA
    ALFA TO WIĘCEJ NIŻ AUTO.....TO PASJA
    HISTORIA 159 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...adalberto.html
    HISTORIA MITO http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...nero_mito.html

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar kt0sfajny
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Luxembourg | Rzeszów
    Auto
    Byla Alfa Romeo 156 TS
    Postów
    1,125

    Domyślnie

    Cytat Napisał adalberto Zobacz post
    Pewnie po 2001, bo przed 2000,ELM327 nie chce sie połączyć z żadną marką,przerabiałem to już kilkanaście razy
    z laguna z 2003 tez chyba byl jakis problem z polaczeniem
    gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P


  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar adalberto
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    PŁOŃSK
    Auto
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 2007 + MITO 1.4 2008-LPG
    Postów
    702

    Domyślnie

    Powiedzmy ,że Reno to już jest inna historia i temat z clio 2001 1.2 też miałem problem
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 385KM MITO 1.4 LPG 78KM NERO ETNA
    ALFA TO WIĘCEJ NIŻ AUTO.....TO PASJA
    HISTORIA 159 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...adalberto.html
    HISTORIA MITO http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...nero_mito.html

  8. #28
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    BYŁA TO AR 156
    Postów
    123

    Domyślnie

    Zostawmy renaty.

    Dodano po 23 minutes:

    No to nawet wylutowanie rezystora nie pomoże.
    Wysano z Windows Phone.

    Tak mi sie wydaje.
    Wysano z Windows Phone.
    Ostatnio edytowane przez Corleone ; 06-07-2014 o 09:41 Powód: Dodano

  9. #29
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    AR 156 1.8 TS. 2000, M1.5.5 TS 98

    A to dziwne jednak, bo ja się łączyłam przez ELM327 jeszcze z dwoma innymi 156 z ECU M1.5.5 TS 98. Rocznikowo starsze były od mojej. Takie połączenie jest zatem możliwe, przynajmniej w niektórych egzemplarzach.

    Opornik to raczej zły trop w tym wypadku. Napisz jak ustalisz przyczynę.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 07-07-2014 o 12:52

  10. #30
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    BYŁA TO AR 156
    Postów
    123

    Domyślnie

    Mam VAG KKL i sobie diagnozuję wszystko . ELM zostawiam sobie w razie wyższej konieczności. Jakie znacie dobrze programy do diagnostyki alfy ?

Podobne wątki

  1. Problem z połączeniem z ECU poprzez FES 3.5 PL
    Utworzone przez whatsup w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-01-2015, 12:00
  2. Problem z połączeniem z modułami CAN, JTS
    Utworzone przez Majka w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-01-2014, 12:05
  3. [GTV] Problem z połączeniem się z silnikiem V6 TB
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 12:24
  4. [GTV] Problem z połączeniem FiatECUScan
    Utworzone przez xtremo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-07-2013, 21:00
  5. 1.9 16v - Problem z połączeniem się AirBag i ABS
    Utworzone przez TriXter w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 11:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory