Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Problem nie do rozwiązania.

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Jeż
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Stołeczne Królewskie Miasto Kraków :)
    Auto
    156 / 166 / 147
    Postów
    616

    Domyślnie

    zależy czym się podpinali. FES nie zawsze pokaże błędy

  2. #12
    Użytkownik Ogier Avatar dobry
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 1,6TS(EL147ME), Chrysler 300c 5,7HEMI
    Postów
    196

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    niedoświadczeni mechanicy i ci za bardzo wierzący w nieomylność komputerów, mają czasami problem z postawieniem właściwej diagnozy.
    ciekaw jestem czy kolega zajmuje sie mechaniką?
    Bo jeśli tak to powinien wiedzieć że centralki włoskich aut zapisują w pamięci błędy występujące sporadycznie nie zapalając przy tym kontrolki jednak można odczytać je za pomocą kompa.
    Ale najłatwiej jeżdzic po mechanikach gorzej postawić się w ich sytuacji, może lepiej jednak powiedzieć że sie nie wie dlaczego są jakieś usterki niż wymieniać na oślep i naciągać klienta na niepotrzebne koszty bo wtedy to dopiero byłby opis na forum (wzieli kase a auta dalej nie odpala)
    WWW.TMIN.PL - ELEKTROMECHANIKA, KLIMATYZACJA, WULKANIZACJA(WYM.OPON), ALARMY , AKCESORIA ORAZ CZEŚCI TEL. 501-545-779
    AUTA: jest 147 1,6TS, CHRYSLER 300C
    była 145 1,4TS, 156 2,4jtd, 159 SW Ti 2,4 jtdm Q4, 156 2,5 V6

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał dobry Zobacz post
    ciekaw jestem czy kolega zajmuje sie mechaniką?
    Bo jeśli tak to powinien wiedzieć że centralki włoskich aut zapisują w pamięci błędy występujące sporadycznie nie zapalając przy tym kontrolki jednak można odczytać je za pomocą kompa.
    Ale najłatwiej jeżdzic po mechanikach gorzej postawić się w ich sytuacji, może lepiej jednak powiedzieć że sie nie wie dlaczego są jakieś usterki niż wymieniać na oślep i naciągać klienta na niepotrzebne koszty bo wtedy to dopiero byłby opis na forum (wzieli kase a auta dalej nie odpala)
    Kolego, jak kogoś cytujesz, to cytuj wszystko.
    A jak nie masz gruntownej wiedzy to nie zabieraj głosu, bo piszesz o centralkach włoskich autach, nie mając pojęcia o sprawie.
    Ja wiem, co piszę twierdząc, że przy padającym czujniku wału nie zawsze będzie błąd w pamięci ECU.
    Dlatego wielu mechaników ma trudności z prawidłowym sprawdzeniem tego czujnika.
    Tutaj sam odczyt błędów z ECU i pomiar rezystancji czujnika nie zawsze wystarcza.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 03-07-2014 o 09:11

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    To samo napisałem wcześniej. Uszkodzony czujnik a błędu nie ma.

    Najczęściej z S3 mini
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Wolbrom
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 120KM, 2001
    Postów
    13

    Domyślnie

    No to głupi problem, bo nie wiadomo czego się spodziewać po aucie, może akurat nie odpalić w najmniej pożądanym momencie skoro jest problem z dojściem do tego co jest przyczyną to wymień ten czujnik, bo z tego co widać powyżej to raczej on jest przyczyną ja też miałem taką sytuację, nie odpalała jak była mocno rozgrzana (godzina siedzenia na parkingu i czekania aż auto ostygnie doprowadzało mnie do szału choć miałem taką sytuacje tylko 2 razy) , no ale zapalała się marchewka, wymieniłem czujnik i wszystko gra (200zł łącznie z wymianą, czujnik BOSCHA)

  6. #16
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    Alfa Romeo 154 spark rok 2012
    Postów
    4

    Domyślnie

    Problem w tym, że u mnie nie pali się marchewka. Wszystko jest Ok. Samochód może być zimny i ciepły to nie ma znaczenia. Czasami stoi całą noc i nie chce zapalić. Po przekręceniu kluczyka jak nie zapali od razu, odczekam 30min i pali od razu. Przy ostatnim badaniu wykazało mi błąd czujnika przepustnicy. CZY TO MOŻE MIEĆ JAKIŚ WPŁYW???

Podobne wątki

  1. 3.0 V6 - grzeje się - dziwny problem - brak rozwiązania
    Utworzone przez sliw_ka w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 16-06-2020, 21:23
  2. Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 17-11-2014, 23:25
  3. Problem nie do rozwiązania.
    Utworzone przez zbyszek50 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-06-2014, 16:58
  4. Rozwiązania techniczne
    Utworzone przez Miczab w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-04-2014, 23:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory