Błędy transmisji.
Błędy transmisji.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Zwiększyłem szybkość portu i błędów brak, jadąc do pracy zrobiłem krótkie logi na 4 biegu, ale było za ciasno na więcej zabawy
Bez tytułu 1.zip
robiłem przed chwilą FES'em test overboosta. Grucha nawet nie drgnęła, a z zaworu słychać było przeskakiwanie, które było wyczuwalne pod ręką. Pytanie, czy zawór jest walnięty, czy kierownice tak ciężko chodzą, że nie jest w stanie ich przestawić. Spotkaliście się z takim czymś?
Na odpalonym silniku?
Nie, na odpalonym chyba sie nie da zrobic testu.
Bo wyrzuca błąd, tak. Ale skąd ma się wziąć na nie odpalonym silniku podciśnienie, żeby ruszyć gruchą...? Rozwiązanie, przynajmniej u mnie, jest takie: odpalasz silnik na parę chwil (żeby pompa vacuum wytworzyła podciśnienie), gasisz silnik (żeby MES nie wywalał błędu), a następnie, zanim podciśnienie zejdzie, szybko wciskasz przycisk testowania w MESie - powinno się udać.
Witajcie, może ktoś z Was zobaczyć na moje logi? Powód dla którego je robiłem to mało mocy w dolnej partii obrotów, zaczyna ciągnąć wyżej niż kiedyś. Uprzedzając pytanie, kierownice zmiennej geometrii chodzą lekko, nie skaczą, niedawno czyściłem je. Turbina jakiś czas temu dostała nowy środek (tylko obudowa została stara). Co zrobić, żeby odzyskać moc w dole? Z góry dzięki
log.txt
Log.pdf
Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem
Złe logi, że nikt nic nie napisał?![]()
Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem
W następnym tygodniu turbo jedzie do regulacji zmiennej geometrii. Zobaczymy co będzie po tym zabiegu.
Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem